  • 1. Data: 2007-10-15 18:15:14
    Temat: Jakie opłaty notarialne za zakup mieszkania ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam trzy pytanka :
    1) Czy weszly juz w zycie nizsze opłaty notarialne o których glosno od kilku
    tygodni (a jezlei nei to kiedy wejda) ?
    2) Jest gdzies w sieci kalkulator wyliczajacy po nowych skladkach (jezeli
    jzu weszly lub wejda) ?
    3) Jaka jest aktualna taksa notarialna netto od kwoty 600 tys zl (mieszkanie
    na rynku pierwotnym) ?

    Fantom

  • 2. Data: 2007-10-15 18:32:22
    Temat: Re: Jakie opłaty notarialne za zakup mieszkania ?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jzu weszly lub wejda) ?
    > 3) Jaka jest aktualna taksa notarialna netto od kwoty 600 tys zl

    Naopowiadał Ziobro o tych nowych stawkach, i na tym się skończyło. Nowe
    stawki mają wejść 14 dni po ogłoszeniu rozporządzenia, tylko że
    rozporządzenie sie jeszcze nie ukazało.

    wiatrak

  • 3. Data: 2007-10-15 18:45:04
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Naopowiadał Ziobro o tych nowych stawkach, i na tym się skończyło. Nowe
    > stawki mają wejść 14 dni po ogłoszeniu rozporządzenia, tylko że
    > rozporządzenie sie jeszcze nie ukazało.

    http://www.nettax.com.pl/serwis/serwis.asp?idurl=/se
    rwis/nowosci/2007/071001_12.htm

    Cos znalazlem ze wejdzie w zycie kolo polowy pazdziernika czyli powinno byc
    juz w DU.
    Ciagle nie ma ?

    Fantom
    ps. Mam isc do notariusza 24.10 i zastanawiam sie czy jakos tego nie
    przeciagnac jednak

  • 4. Data: 2007-10-15 19:32:04
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Ciagle nie ma ?
    >
    > Fantom
    > ps. Mam isc do notariusza 24.10 i zastanawiam sie czy jakos tego nie

    Dzisiejszy "Dziennik Polski":

    http://www.dziennik.krakow.pl/public/?2007/10.15/Kra
    j/001/001.html

    wiatrak

  • 5. Data: 2007-12-06 09:33:02
    Od: p...@n...pl (Gójska Jadwiga)

    Bardzo proszę o podanie czy obowiązują już nowe stawki notarialne na
    kupno mieszkania i od kiedy.

    Np. jaka jest opłata od kwoty 150tys. zł.

    Dziekuję bardzo za informację

    Gójska Jadwiga

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.druczek.eu