  • 1. Data: 2002-04-21 14:18:34
    Temat: Jakie sa konsekwencje naciagniecia US wypelniajac PIT...?
    Od: "Marcin" <m...@w...z.pl>

    Witam
    sprawa ma się tak.
    Moja siostra uczyła się angielskiego i wzięła rachunek
    na mamę.
    Okazało się jednak, że mama zapłaciła za mało podatku
    i nie ma co odpisać...
    Co się stanie jeśli U.S. każe mi przedstawić
    rachunek, a tam zamiast mnie będzie widnieć moja siostra ?
    Bo jesli jedyną konsekwencją będzie konieczność
    zwrotu niesłusznie odliczonych pieniędzy
    to przecież warto zaryzykować...

    Z góry dziękuję za odpowiedź
    MArcin

  • 2. Data: 2002-04-21 15:58:52
    Od: k...@w...pl

    On Sun, 21 Apr 2002, Marcin wrote:

> [...]
    > Bo jesli jedyną konsekwencją będzie konieczność
    > zwrotu niesłusznie odliczonych pieniędzy

    Gdyby jedyną konsekwencją nie zapłacenia podatku była konieczność jego
    zapłacenia, to każdy by tak "ryzykował".

    -- kr.

  • 3. Data: 2002-04-21 17:10:23
    Od: "Marcin" <m...@w...z.pl>

    > Gdyby jedyną konsekwencją nie zapłacenia podatku
    > była konieczność jego
    > zapłacenia, to każdy by tak "ryzykował".

    Ale gdzies mi się obiło o uszy, że jeśli "pomyłka"
    nie przekroczy 500 zł, to konsekwencją jest
    właśnie zwrot pieniędzy.
    Ale nie wiem, czy dobrze kojarzę...?

  • 4. Data: 2002-04-21 19:07:25
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Marcin" <m...@w...z.pl> wrote in message

    > Ale gdzies mi się obiło o uszy, że jeśli "pomyłka"
    > nie przekroczy 500 zł, to konsekwencją jest
    > właśnie zwrot pieniędzy.
    > Ale nie wiem, czy dobrze kojarzę...?

    plus odsetki karne, obecnie 27% rocznie

    Magdip