  • 1. Data: 2003-12-29 08:14:26
    Temat: KONTRAKT MENADŻ. + LEASING
    Od: "Lopesjus" <p...@e...com.pl>

    No tak... w wyniku zmian w ustawie o podatku dochodowym moja dotychczasowa
    DG będzie po nowym roku traktowana jak stosunek pracy - żadnych kosztów (bo
    te 100 zł to jakaś jałmużna), nie będę płatnikiem VAT, ale najgorsze z tego
    wszystkiego jest to, że od ponad roku leasinguję autko. Moje rzeczywiste
    obciążenia z tego tytułu wzrosną i to bardzo - tak bardzo, że szukam
    możliwości odstąpienia umowy.

    Piszę z nadzieją, że ktoś zna antidotum - słyszałem, że jest szansa zawarcia
    dodatkowej umowy z inną firmą (moim dotychczasowym zleceniodawcą hehe),
    wszystkie faktury byłyby wystawiane na tę firmę. Mam jednak pytanie, jak to
    wygląda w kontekście umów leasingowych? Będę zobowiązany za pomoc....

    Pozdrawiam
    Przemek Banaś