  • 1. Data: 2002-02-11 14:07:48
    Temat: KPiR w Excelu
    Od: "JrM" <j...@a...net.pl>

  • 2. Data: 2002-02-11 15:16:33
    Temat: Re: KPiR w Excelu
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

  • 3. Data: 2002-02-11 17:27:02
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

  • 4. Data: 2002-02-11 19:20:00
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    "Piotr K." wrote:

    > Jak ja nie lubię akwizytorów ;-)

    Ale za to tańsze niz Excel :))))

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =
    = " Uuuk ! - tlumaczyl cierpliwie bibliotekarz..." ==

  • 5. Data: 2002-02-11 19:33:35
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl>

    > Ale za to tańsze niz Excel :))))

    Przynamniej jest komu zgłaszać babole :-))
    wtedy chyba wyjdzie drożej niż Excel ;-)

  • 6. Data: 2002-02-12 08:45:28
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-02-11 15:07, Użytkownik JrM napisał:
    > Czy można prowadzić w?
    Można, ale excel nie spełnia wymogów przepisów
    o prowadzeniu PKPiR, więc na koniec miesiąca
    należy do papierowej księgi wpisać obroty
    miesiąca (1 wiersz miesięcznie)i oczywiście
    zrobic wydruk.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-02-12 09:03:19
    Od: "olo" <o...@g...pl>

    Użytkownik "JrM" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy można prowadzić w?
    Można byle spełniać wymogi formalne, ale po co. Na Excel`a są gotowe
    nakładki polecam:
    http://www.brit.com.pl/

    Pozdrawiam

    olo

  • 8. Data: 2002-02-12 12:06:07
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "olo" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JrM" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Można byle spełniać wymogi formalne, ale po co. Na Excel`a są gotowe
    > nakładki polecam:
    > http://www.brit.com.pl/

    a czy ktoś nie wie o jakichś fajnych programach, które chodziłyby na bazie
    np. darmowego staroffice (SUN).
    nie za bardzo chcę wyrzucać 2.000 zł za MS Office, a na piratach nie będę
    przecież pracował

    Adam Świgulski
    015948

  • 9. Data: 2002-02-12 16:41:23
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Maddy wrote:

    > Można, ale excel nie spełnia wymogów przepisów
    > o prowadzeniu PKPiR, więc na koniec miesiąca
    > należy do papierowej księgi wpisać obroty
    > miesiąca (1 wiersz miesięcznie)i oczywiście
    > zrobic wydruk.

    Ejże, a jak się w Excelu zrobi coś, co po wydruku odpowiada idealnie
    papierowej księdze i archiwizuje ów wydruk, to nie można? przecież to to
    samo, co jakby się pisało ręcznie w książce, tyle że samo liczy i trochę
    estetyczniej wygląda. I nei ma co się spierac o budowę arkusza, w razie
    czego pokazujesz wydruk (zgodny z wzorem). Inna sprawa, że taniej na
    ogół wychodzi zakup normalnego softu do księgowania a do celów wyzszych
    np. Star Office a nie M$....