  • 1. Data: 2006-01-24 11:35:06
    Temat: KPiR - wzór
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam pytanie - jak zmienial sie wzor KPiR w ciagu ostatnich 6 lat? Dzieki,
    Marek.

  • 2. Data: 2006-01-24 11:37:19
    Temat: Re: KPiR - wzór
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    wrote:

    > Mam pytanie - jak zmienial sie wzor KPiR w ciagu ostatnich 6 lat?

    Prowadzę DG od 1991 i nie przypominam sobie żadnej zmiany w tym czasie

  • 3. Data: 2006-01-24 11:56:48
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Dzieki. Chodzi o to, ze stare ksiazki mi sie zniszczyly mocno i trzeba mi
    bedzie zakupic nowe i jakos "przepisac"...

  • 4. Data: 2006-01-24 13:51:16
    Od: "Darek W." <a...@p...pop.pl>

    Użytkownik <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Dzieki. Chodzi o to, ze stare ksiazki mi sie zniszczyly mocno i trzeba mi
    > bedzie zakupic nowe i jakos "przepisac"...

    Odradzam. O ile księgi są czytelne (a chyba są skoro chcesz przepisywać) to
    jest OK. A jak cię nakryją, że masz przepisane (co może wcale nie być takie
    trudne) to masz duuuuże kłopoty. Poza tym co znaczy "stare książki"? W
    chwili obecnej nie musisz już posiadać książek wcześniejszych niż z 2000
    roku.

    Darek

  • 5. Data: 2006-01-25 12:12:31
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>