1. Data: 2004-02-12 13:44:20
Temat:KPiR - wzór księgi
Od:Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam czegoś takiego w Excelu, w SO lub w OO. A także ewidencji VAT.
Ewentualnie może być jakiś prosty program do tego celu, warunek: musi być
freeware.

2. Data: 2004-02-14 01:10:19
Temat:Re: KPiR - wzór księgi
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia czw 12. lutego 2004 14:44 opublikowane na
pl.soc.prawo.podatki podpisane Radosław Popławski:

> Szukam czegoś takiego w Excelu, w SO lub w OO. A także ewidencji VAT.
> Ewentualnie może być jakiś prosty program do tego celu, warunek: musi być
> freeware.

wystarczy Ci 40 wpisów do książki miesięcznie? To możesz kupić Enter z
programem Ala 2000 Lite. Co prawda styczniowy, a w kioskach już jest
grudniowy, ale możesz zamówić w wydawnictwie. FreeWare to nie jest, bo
15zł, ale to chyba pomijalne?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

3. Data: 2004-02-14 13:38:32
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tristan Alder napisał:
> Co prawda styczniowy, a w kioskach już jest grudniowy, ale możesz
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> zamówić w wydawnictwie.

Tristan, w jakim ty strumieniu czasu zyjesz??? ;-)

Maddy

--
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
m...@e...com.pl

4. Data: 2004-02-14 15:14:55
Od:"Radzio" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał:

> Szukam czegoś takiego w Excelu, w SO lub w OO. A także ewidencji VAT.
> Ewentualnie może być jakiś prosty program do tego celu, warunek: musi
> być freeware.

LeftHand - Mała Księgowość

Klub Zbuntowanych Kaleczniaków
www.kaleczniaki.end.pl

5. Data: 2004-02-14 17:09:47
Od:"R6" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radzio" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
w rzeczpospolitej z 27 listopada 2003 roku byla zalaczona plytka z programem
mala ksiegowosc rzeczpospolitej moze ktos moze udostepnic lub zna adres
gdzie on lezy w sieci?
pozdro:))

6. Data: 2004-02-14 19:23:23
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Feb 2004, R6 wrote:
[...]
>+ w rzeczpospolitej z 27 listopada 2003 roku byla zalaczona plytka z programem
>+ mala ksiegowosc rzeczpospolitej moze ktos moze udostepnic lub zna adres
>+ gdzie on lezy w sieci?

AFAIK nie leży. A nawet jakby leżał to AFAIK nie można go tą
metodą legalnie "dostać" - był "tylko u nich" :)

pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

7. Data: 2004-02-15 19:15:54
Od:Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, sprawdzę to co poleciliście.

8. Data: 2004-02-15 22:15:54
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia sob 14. lutego 2004 14:38 opublikowane na
pl.soc.prawo.podatki podpisane Maddy:

> Tristan, w jakim ty strumieniu czasu zyjesz??? ;-)

To instynkt obronny ucieczki przed 1 maja.