  • 1. Data: 2004-01-28 17:55:23
    Temat: KŚT
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com>

    Witam!

    Czy ktoś ma może pomysł pod jaki numer z klasyfikacji środków trwałych
    podpadają urządzenia sieciowe typu switche, routery itp?
    A jaki numer przydzielić cyfrowemu aparatowi fotograficznemu?

    Maciek

  • 2. Data: 2004-01-28 18:50:47
    Temat: Re: KŚT
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Maciek Bartnik napisał:
> [...]
    > podpadają urządzenia sieciowe typu switche, routery itp?
    > A jaki numer przydzielić cyfrowemu aparatowi fotograficznemu?

    Chyba coś koło 491
    Pozdrawiam
    Chris

  • 3. Data: 2004-01-29 08:28:54
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris Gold" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba coś koło 491
    To na sprzet komputerowy...
    Natomiast aparaty cyfrowe to kolejny przyklad kiedy rzeczywistosc przerasta
    wyobrazenia tworcow przepisow...
    W "googlach" najczesciej proponuja 808...

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 4. Data: 2004-01-29 21:46:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łukasz Góralczyk napisał:

    > To na sprzet komputerowy...
    > Natomiast aparaty cyfrowe to kolejny przyklad kiedy rzeczywistosc przerasta
    > wyobrazenia tworcow przepisow...
    > W "googlach" najczesciej proponuja 808...

    A nie jest to "urządzenie wejścia". Np skanery, rejestratowy (whatever
    it is) to są urządzenia wejścia.
    Bo ja sie często z taka klasyfikacja spotykam.
    A to grupa 491

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk