  • 1. Data: 2003-09-16 14:50:17
    Temat: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Doczepiła sie domnie skarbówka i wykryli umnie nielegalna prowadzona
    działanosc gospodarcza (sprzedaz). Zyski z tego miałam niewielkie (w ciagu
    16 miesiecy uzykałam przychód około 3300PLN zysku).
    I moje pytanie jest nastepujace:
    mam szanse wywiniecia sie z tego??
    Jaka mi grozi realna kara??
    Co byscie mi poradzili?? dochud był niewielki (w miesiacu srednio okolo
    200PLN).

    Z góry thx za pomoc.

  • 2. Data: 2003-09-16 15:12:26
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Patrycja wrote:
    > Witam.
    > Doczepiła sie domnie skarbówka i wykryli umnie nielegalna prowadzona
    > działanosc gospodarcza (sprzedaz).
    jak to zrobili ? "uprzejmy" sasiad ?

    Maniek Camry
    GG: 2220373
    m...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2003-09-16 15:35:39
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl>

    > jak to zrobili ? "uprzejmy" sasiad ?

    Cos w tym rodzaju. Ktos był dosyc uprzejmy :)
    Ogulnie jeszcze nie otrzymali odemnie zadnej informacji na ten temat. Wiec
    chciałbym wiedziec jak mądze rżąc głąba przed nimi. Proponował bym o jakies
    propozycje :) Czego sie stabilnie trzymac?? Aby mnie jak najmniej ukarali :)

    I znalazłem cos takiego jeszcze:
    I znalazłem mały wpis o tym że ejstem zwolniony z 2.727PLN na rok. Jest to
    prawda??? moge troche z tym mieszac?? Prosił bym o wiecej szczegółow na ten
    temat. Gdzie w zeszłym roku nie miałem dochodu przekraczajcego 2.727PLN. a
    wtym rou tez mi jeszcze puki co nie przekrcza.

  • 4. Data: 2003-09-16 15:43:13
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl>

    I jeszcze jedno. Musze im okazac wyciag z mojego konta bankowego??? czy moge
    ich olac z tym?? Przeciez konto bankowe jest moja własnoscia :)

  • 5. Data: 2003-09-16 16:09:46
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > temat. Gdzie w zeszłym roku nie miałem dochodu przekraczajcego 2.727PLN. a
    > wtym rou tez mi jeszcze puki co nie przekrcza.

    Te, Patrycja, coś ci się płeć zmieniła.

  • 6. Data: 2003-09-16 16:18:37
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl>

    > Te, Patrycja, coś ci się płeć zmieniła.

    Nie teraz braciszek pisał :)

  • 7. Data: 2003-09-16 18:41:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk7b31$16q$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > I jeszcze jedno. Musze im okazac wyciag z mojego konta bankowego??? czy
    moge
    > ich olac z tym?? Przeciez konto bankowe jest moja własnoscia :)

    To jest Twój punkt widzenia.

  • 8. Data: 2003-09-16 18:42:48
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bk77vp$g6l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > mam szanse wywiniecia sie z tego??

    Żadne

    > Jaka mi grozi realna kara??

    "Dyżurna" grzywna 5000 + uszczuplenie w podatku z odsetkami

  • 9. Data: 2003-09-16 19:51:32
    Od: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>

    Patrycja wrote:

    > Nie teraz braciszek pisał :)

    niezle bledy sadzi :)

  • 10. Data: 2003-09-16 22:10:12
    Od: <g...@w...pl>

> [...]
    > mam szanse wywiniecia sie z tego??
    > Jaka mi grozi realna kara??
    > Co byscie mi poradzili?? dochud był niewielki (w miesiacu srednio okolo

    16 miesiecy x 500 ZUS = 8000 na dofinansowanie ZUSu