  • 1. Data: 2008-09-22 13:58:50
    Temat: Karta podatkowa i wyjazd za granicę
    Od: Andrzej P <b...@w...pl>

    Prowadzę działalność i płacę podatki w formie karty podatkowej. Trafił
    mi się wyjazd do UK. Co powinienem zrobić żeby nie wpaść w jakieś
    kłopoty z podatkami. Czy można się wyrejestrować w ZUS czy już nie ma
    takiej możliwości. Co jeszcze muszę wiedzieć. Wyjazd będzie tylko na 3
    miesięce, pobyt legalny z ubezpieczeniem.

  • 2. Data: 2008-09-22 15:27:41
    Temat: Re: Karta podatkowa i wyjazd za granicę
    Od: "Adam.O" <s...@n...px>

    W wiadomości:gb88ar$q63$...@n...onet.pl,
    Andrzej P <b...@w...pl> napisał(a):
    > Prowadzę działalność i płacę podatki w formie karty podatkowej. Trafił
    > mi się wyjazd do UK. Co powinienem zrobić żeby nie wpaść w jakieś
    > kłopoty z podatkami.

    Po prostu zawieszasz działalność, zgłaszasz w US i ZUS i jedziesz. W
    przypadku karty jest to zupełnie proste.
    O ile pamiętam, a dawno nie było mi to potrzebne, można zawiesić działalność
    na z góry określony czas i po jego upływie bez dodatkowych papierów
    zaczynasz pracować i płacić zobowiązania.

    Pozdrawiam
    Adam