  • 1. Data: 2002-12-14 16:31:11
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - rezygnacja
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Wie ktoś może czy w PEKAO SA jesli sie rezygnuje z KM to bank pobiera 20
    procent do US jako odliczenie pobranych wczesniej od fiskusa pieniedzy w
    rwmwch DUZEJ ULGI?????

    Pozdroooo

  • 2. Data: 2002-12-16 08:07:34
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa - rezygnacja
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl> wrote in message
    > Wie ktoś może czy w PEKAO SA jesli sie rezygnuje z KM to bank pobiera 20
    > procent do US jako odliczenie pobranych wczesniej od fiskusa pieniedzy w
    > rwmwch DUZEJ ULGI?????

    A dlaczego ma nie pobierać?
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-16 18:33:05
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Już wiem, bank nie pobiera, [przelewa na wskazane przez Ciebie konto i sam
    się rozliczasz z fiskusem.....

    Pozdrooooo