  • 1. Data: 2002-12-14 12:32:39
    Temat: Kasa fiskalna Posnet Thermal + Windows XP
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Wiem, że to niezbyt odpowiednia grupa na takie pytanie ,ale licze że tutaj
    najszybciej uzyskam odpowiedź :)
    Chodzi o to, że drukarka Posnet Thermal 1.01 nie chce za Chiny współpracować
    z programem do wystawiania faktur i paragonów. Problem juz rozwiązują
    serwisant i autor programu, ale chciałem się zapytać czy ktoś już to
    przechodził i czy działa mu powyższa konfiguracja? Problem jest w
    komunikacji między systemem Windows XP, który blokuje bezpośredni dostęo do
    COMa. W DOS drukarka działa poprawnie. Proszę o pomoc, gdyz od 1.01 muszę ją
    ufiskalnić! ;(

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za konstruktywne odpowiedzi!
    --
    << Arkadiusz Piotrowski <----------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << Sklep internetowy "Arcomp"<----> http://www.arcomp.com.pl >>