  • 1. Data: 2008-04-10 12:43:07
    Temat: Kasa fiskalna - likwidacja
    Od: gollum <n...@u...pl>

    Czy można zlikwidować kasę fiskalną?

    W 2004 roku przekroczyłem 40tys zł obrotu, w związku z czym musiałem
    zakupić kasę fiskalną. Używana była do końca 2005 roku, teraz sprzedaję
    wszystko na FV, wobec czego kasa nie jest mi potrzebna. Jakie są warunki
    jej likwidacji?

  • 2. Data: 2008-04-10 14:02:00
    Temat: Re: Kasa fiskalna - likwidacja
    Od: <s...@a...pl>

    > Czy można zlikwidować kasę fiskalną?

    Można. Czy warto, każdy ocenia sam.

    > W 2004 roku przekroczyłem 40tys zł obrotu, w związku z czym musiałem
    > zakupić kasę fiskalną. Używana była do końca 2005 roku, teraz sprzedaję
    > wszystko na FV, wobec czego kasa nie jest mi potrzebna.

    To że sprzedajesz wszystko na f-rę VAT nie ma znaczenia. Znaczenie ma,
    *komu* sprzedajesz.

  • 3. Data: 2008-04-11 09:52:01
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Można. Czy warto, każdy ocenia sam.

    A jakie są wówczas alternatywy?

    > To że sprzedajesz wszystko na f-rę VAT nie ma znaczenia. Znaczenie ma,
    > *komu* sprzedajesz.

    Sprzedaję usługi, w większości osobom fizycznym (nie firmom). Miesięczny
    obrót to około 5000zł.

  • 4. Data: 2008-04-11 19:44:09
    Od: "viruuss" <v...@o...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Można. Czy warto, każdy ocenia sam.

    > To że sprzedajesz wszystko na f-rę VAT nie ma znaczenia. Znaczenie ma,
    > *komu* sprzedajesz.

    smutna wiadomość
    nie możesz zlikwidowac kasy :(
    jezeli raz ja zainstalowałeś i nie zmieniasz DG ( zmiana firmy , zmiana NIP
    , i konieczny warunek - nowa działalność nie podlega natychmiastowemu
    wprowadzeniu KF) nie ma mozliwości
    wyrejestrowania KF i pozostawienia w to miejsce pustki
    musisz sie juz męczyć do końca :)
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-04-19 12:57:48
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości news:

    >Sprzedaję usługi, w większości osobom fizycznym (nie firmom). Miesięczny
    >obrót to około 5000zł.

    No to czemu chcesz kasę likwidować, jeśli ta większość transakcji MUSI przez
    nią przechodzić?
    No chyba że to usługi via net.