1. Data: 2003-01-27 08:56:57
Temat:Kiedy nowy Płatnik
Od:"Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie cos na temat powyzej?
Kiedy ma sie ukazac (slyszalem ze na przelomie stycznia-lutego), czy moze
juz wiadomo jakie przewiduja zmiany w programnie?

---------
Mar vel Smerf
mailto:f...@p...onet.pl

2. Data: 2003-01-27 09:25:10
Temat:Re: Kiedy nowy Płatnik
Od:"Dariusz Domagała" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

---------
> Mar vel Smerf
> mailto:f...@p...onet.pl

Na razie ukazala sie tylko poprawka UZ 8% i na nic wiecej sie chyba nie
zanosi.

Darek

3. Data: 2003-01-27 15:06:07
Od:"JerryU" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wiecie cos na temat powyzej?
> Kiedy ma sie ukazac (slyszalem ze na przelomie stycznia-lutego), czy moze
> juz wiadomo jakie przewiduja zmiany w programnie?

Informacja rozsyłana przez ZUS w biuletynie zus_mail do płatników brzmi :

"INFORMACJA W SPRAWIE WYLICZENIA SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE WYPADKOWE
Aby w wersji 3.01.002 B programu "Płatnik" poprawnie wyliczyć składkę na
ubezpieczenie wypadkowe, należy wpisać obowiązującą dla danego płatnika
składek stopę procentową składki na ubezpieczenie wypadkowe do Rejestru
Płatnika.
Przy tworzeniu dokumentów rozliczeniowych, rozpoczynając od dokumentów za
styczeń 2003 r., należy bezwzględnie pamiętać o wprowadzaniu wysokości
stopy procentowej składki do pola 04 w bloku III deklaracji rozliczeniowej
ZUS DRA (za pomocą przycisku Wstaw), o ile płatnik rozlicza składki na
ubezpieczenie wypadkowe. Brak stopy procentowej składki na ubezpieczenie
wypadkowe w deklaracji rozliczeniowej sygnalizowany jest błędem w
programie "Płatnik" oraz spowoduje odrzucenie kompletu dokumentów
rozliczeniowych w systemie informatycznym ZUS.

Jeśli do Rejestru Płatnika została wprowadzona wartość stopy procentowej
na ubezpieczenie wypadkowe, obowiązująca dla danego płatnika od 1
stycznia 2003r., to przy sporządzaniu dokumentów rozliczeniowych za okresy
wcześniejsze niż styczeń 2003r. NIE NALEŻY korzystać z przycisku
„WSTAW”, ale wprowadzić ręcznie do pola 04 w bloku III ZUS DRA stopę
procentową o wartości 1,62.

Departament Obsługi Klientów uprzejmie informuje, że ww. niedogodności
zostaną usunięte w nowej wersji programu "Płatnik", która na przełomie
stycznia i lutego br. zostanie w pierwszej kolejności udostępniona
płatnikom w Internecie, a następnie będzie rozprowadzana na płytach CD-ROM
przez jednostki terenowe Zakładu wraz z programem "Płatnik-Przekaz
Elektroniczny" w wersji 2.03.005 oraz poradnikami dla płatników składek."

Pozdr.
JerryU