  • 1. Data: 2004-01-28 12:19:56
    Temat: Kłopot z PIT11
    Od: Renia <a...@p...onet.pl>

    Wypełniajac PIT 11 zatrzymałam się przy polu 37.Pracownik jest zatrudniony na pół
    etatu.Wynagrodzenie miesięczne brutto 640.Koszt uzyskania przychodu 124,95 ,emeryt
    62,46,rent.-41,60,chorob-15,68,potrącona zal.na pod dochod-30,88, tyle samo składka
    na ubezp.zdrowotne.Należna zaliczka na pod dochodowy-0.Co mam wpisac wobec tego na
    PIT 11?Ile tej zaliczki?Dodam,ze firma jest malutka, więcn staramy się dawać sobie
    radę sami,stąd mój problem z tym PIT-em.A czas goni...Czy mógłby mi ktos pomóc?Będę
    b.wdzięczna.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-01-28 12:59:50
    Temat: Re: Kłopot z PIT11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Renia napisał:

> [...]
    > zaliczki?Dodam,ze firma jest malutka, więcn staramy się dawać sobie
    > radę sami,stąd mój problem z tym PIT-em.A czas goni...Czy mógłby mi

    PIT-11 ma być, upraszczając, "kompilacją" list płac.
    Wpisujesz to co faktycznie naliczałas, odliczałaś, obrałaś itp.
    Jak nie było na listach płac podatku co skąd ma sie wziąć na PIT-11?
    Na PIT 11 wisuje sie zaliczki faktycznie pobrane czyli te po odliczeniu
    zdrowotnego (ty masz tam tylko zaliczkę naliczną, całą zjadło zdrowotne).
    Kwota podatku na PIT-11 to kwota którą pracownik przy obliczaniu zeznaia
    rocznego bierze jako faktycznie zapłacona do US. Nie mozna tam wpisac
    nic ponad to co należalo sie Urzędowi w ramach zaliczek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl