    From: "Agusia" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Komornik, bank, konto zajecie - co robic???? help
    Date: Thu, 14 Jul 2005 16:21:34 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@xdsl-2360.lodz.dialog.net.pl

    Witam

    Poczytalam juz archiwum ale nie znalazlam odpowiedzi - byc moze ze
    zdenerwowania

    Mam dośc typową sytuację bo komornik wysłał do mojego banku zawiadomienie o
    "zajęciu prawa majątkowego stanowiącego bla bla bla".
    Bylo to tydzień temu.
    Kiedy jednak sprawdzam konto przez internet to tak jak wolne srodki byly tak
    sa (nie są duże ale są :D ) - dziwne - bo chyba powinna byc kwota ujemna na
    saldo zajecia?

    Z konta nie bede juz korzystac - na wszelki wypadek - zastanawiam sie tylko
    czy jak teraz zaloze sobie nowe to mnie tez nie capna - bo jak do
    wszystkich bankow powysylali te wnioski o zajecie to moze byc malo ciekawie
    :/

    Czy zmiana miejsca zamieszkania i wlasciwosci US moze mi pomoc?
    Czy zalozenie konta w jakims malym banku spoldzielczym np w innym miescie
    moze mnie uchronic przed czyms takim

    Zdesperowana Agusia