  • 1. Data: 2002-11-19 08:05:07
    Temat: Komputer i osprzet (śr.trw. czy wyposażenie)
    Od: "Ryszard" <b...@z...com.pl>

    Witam Was i prosze o wyprostowanie moich "poczynan".
    Prowadze mala firemke KPiR bez VAT. W maju 2001 roku kupilem komputer bez
    monitora za 3200 zl. Monitor dostalem stary od znajomego (warty 50 zl).
    Zakup zakwalifikowalem jako wyposazenie i wpisalem do ewidencji i do
    pozostalych wydatkow. We wrzesniu tego roku kupilem nowy monitor za 770 zl i
    dysk za 450 zl. Te rzeczy tez sa wyposazeniem i zostaly wpisane do ksiazki
    tak jak poprzednio komputer.
    W przyszlym miesiacu zamierzam kupic karte PCI do tego komputera za 5400 zl.
    Co z nia zrobic? Czy sama karta moze byc srodkiem trwalym (amortyzacja)?

    Prosze o wskazanie bledow w powyzszym i podpowiedz jak je "wyprostowac".

    Pozdrawiam,
    Ryszard.

  • 2. Data: 2002-11-20 11:15:37
    Temat: Re: Komputer i osprzet (śr.trw. czy wyposażenie)
    Od: "Ryszard" <b...@z...com.pl>

    Jeszcze raz prosze o wskazanie bledow w powyzszym i podpowiedz jak je
    "wyprostowac".

    Ryszard.

  • 3. Data: 2002-11-20 11:28:18
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Ryszard napisał:
    > Jeszcze raz prosze o wskazanie bledow w powyzszym i podpowiedz jak je
    > "wyprostowac".
    A gdzie jest to "powyższe"?
    Amba zjadła?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-11-20 11:52:01
    Od: w...@p...onet.pl

    > A gdzie jest to "powyższe"?
    > Amba zjadła?
    >
    >        Maddy

    Klasyczne zniknięcie postu gdzies "po drodze" którys serwer zagubił, podobno
    Hamster pomaga. Ja tez tak mam szczególnie ostatnio, wysyłam z Gazety W. to u
    nich i za godzinę nie ma a na Onetcie jest za niecałą minutę, czasmi nie
    dochodzi do nich w ogóle.
    A co do ww to jest post pierwotny na ONETCIE, poniżej cytat.
    Sark

    ---------------------
    Komputer i osprzet (śr.trw. czy wyposażenie)

  • 5. Data: 2002-11-20 13:55:20
    Od: "Ryszard" <b...@z...com.pl>

    > A gdzie jest to "powyższe"?
    > Amba zjadła?
    >
    > Maddy

    Juz jest. Sark skopiowal. Nie mialem pojecia, ze reszta grupy nie widzi
    postu skoro ja go widze caly czas.

    Ryszard.

  • 6. Data: 2002-11-25 08:01:19
    Od: "Ryszard" <b...@z...com.pl>

    Użytkownik "Ryszard" <b...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze raz prosze o wskazanie bledow w powyzszym i podpowiedz jak je
    > "wyprostowac".

    No to "Jeszcze raz prosze o wskazanie bledow w powyzszym i podpowiedz jak je
    "wyprostowac""...
    (a "powyzsze" powtorzylem pare dni temu... gdyby ktos pytal...)

    Ryszard.