  • 1. Data: 2002-08-20 11:37:21
    Temat: Komputer prywatny na firme / jak?
    Od: "Awe" <a...@n...go2.spam.pl>

    Witam,

    Posiadam komputer ... w miedzy czasie zmienialem po kolei jego konfiguracje,
    a to wymiana CPU, a to HDD. Wszelkie czesci do niego kupowane byly na mnie
    [osobe prywatna]. Chcialbym go wrzucic w ewidencje firmy która prowadze, jak
    to zrobic prawnie i formalnie? Jakas umowa? Dodam, ze nie wszystkie
    podzespoly byly kupowane na rachunek.

    pozdrawiam,
    Awe

  • 2. Data: 2002-08-20 19:31:13
    Temat: Re: Komputer prywatny na firme / jak?
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Awe" <a...@n...go2.spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > to zrobic prawnie i formalnie? Jakas umowa? Dodam, ze nie wszystkie

    Wprowadzasz komputer (czy inną rzecz uzywaną) do ewidencji sr.trwalych
    poprzez wlasne oswiadczenie. Nie umowa - bo niby kto bylby ta druga stroną.
    Stwierdzasz ze dana rzecz bedzie uzywana wylacznie do celow dzialalnosci.
    Wartosc poczatkowa ustalasz sam na podstawie ceny zakupu, ceny rynkowej,
    opini rzeczoznawcy i.t.p. i.t.d.

    z pozdrowieniami

  • 3. Data: 2002-08-21 06:25:13
    Od: "Awe" <a...@n...go2.spam.pl>

    Użytkownik "Mich" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wprowadzasz komputer (czy inną rzecz uzywaną) do ewidencji sr.trwalych
    > poprzez wlasne oswiadczenie.
    [...]

    Bardzo dziękuję za pomoc.

    > z pozdrowieniami
    Również pozdrawiam,

    Awe

  • 4. Data: 2002-08-21 18:52:57
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Mich wrote:
    > Wprowadzasz komputer (czy inną rzecz uzywaną) do ewidencji sr.trwalych

    A moze do ewidencji wyposazenia?

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 5. Data: 2002-08-22 09:59:38
    Od: "norson" <n...@w...wat.waw.pl>

    Koniecznie do ŚT. Pozdrawiam Norbi

  • 6. Data: 2002-08-23 13:54:12
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "norson" <n...@w...wat.waw.pl> napisał w wiadomości
    > Koniecznie do ŚT. Pozdrawiam Norbi

    A dlaczego koniecznie??
    Ja miałem taką sytuację jak kolega i mam w ewidencji wyposażenia....
    Wartośc komputera to niecałe 3000zł.

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>