  • 1. Data: 2019-07-27 06:48:09
    Temat: Koniec bezpłatnej mKsięgowości
    Od: jureq <j...@n...no>

    A więc po 3 miesiącach od 8 sierpnia ostatecznie kończy się bezpłatny
    dostęp do systemy księgowego dla małych firm w mBanku.
    Przykre. Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i
    wszystkich JPK?

  • 2. Data: 2019-07-27 10:17:14
    Temat: Re: Koniec bezpłatnej mKsięgowości
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-07-27 o 06:48, jureq pisze:
> [...]
    > dostęp do systemy księgowego dla małych firm w mBanku.
    > Przykre. Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i

    ifirma?

    korzystam, ale w opcji płatnej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-07-27 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jureq j...@n...no ...

> [...]
    > dostęp do systemy księgowego dla małych firm w mBanku.
    > Przykre. Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i

    excel :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 4. Data: 2019-07-27 14:47:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 27 Jul 2019 11:59:47 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik jureq j...@n...no ...

    >excel :))))

    Excel bezpłatny? :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2019-07-27 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski e...@g...com ...

    > WAM:
    >
    >: Excel bezpłatny? :)
    >
    > Libre -- ale separator trzeba zmienić.
    > I raczej tylko do JPK; do VAT7 niekoniecznie, ale chyba jest coś w MF
    > do VAT7.

    oczywiście - edeklaracje - jeden z niewielu całkiem wygodnych programów
    które wyszły z spod reki MF.
    Na drugim koncu teczy stoi program do wysyłania JPK - nie wiem ile za
    niego zapłacili ale jezeli wiecej niz dyche to przepłacili - dawno nie
    uzywałem tak fatalnie napisanego i tak nieintuicyjnego programu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 6. Data: 2019-07-27 19:26:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Na drugim koncu teczy stoi program do wysyłania JPK - nie wiem ile za
    > niego zapłacili ale jezeli wiecej niz dyche to przepłacili - dawno nie
    > uzywałem tak fatalnie napisanego i tak nieintuicyjnego programu.

    To jest do wszystkich JPK, czy tylko do JPK_VAT?
    Pytam, bo nie używam. Raz użyłem przed dwoma laty.
    (przygotowywałem i w Excelu, i w Librze, i w TaxMachines2
    a raz wysłałem tym potworkiem; później słałem tylko via TM2)

    Od strony edukacji świetny program! -- pokazuje, jak w pół
    godziny uzyskać to, co można uzyskać w tak zwanej chwili. ;)

    Wątkotwórca pyta o

    jureq> bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i wszystkich JPK

    nie tylko o JPK_VAT, co spostrzegłem już po wysłaniu swego poprzedniego postu.

    -=-

    IMO są generalnie ;) [nie wiem, co z kardynalnymi] cztery drogi bogacenia się:

    - przepompowywanie pieniędzy
    (bogacenie się kosztem innych;
    dobre, ;) ale nie dla każdego;
    wojny, rozboje, grabieże i inne
    dodatki funkcyjne, które są po
    prostu należne)

    - obniżanie kosztów produkcji i usług
    (chyba jasne)

    - polepszanie jakośći produktów i usług
    (dłużej pożyje nasz produkt, przez co
    łącznie więcej będziemy mieli)

    - jakieś inne

    Program pokazuje biednienie za sprawą użycia złego narzędzia,
    zatem pokazuje tez/zarazem drogę prowadzącą do bogacenia się.

    IMO na dłuższą metę pozostaje tylko obniżanie kosztów.
    Nie dlatego ludzie dziś tyją (zamiast głodować, jak kiedyś bywało)
    że grabią, ale dlatego, że tanio produkują i dobrze konserwują.

    -=-

    Albo inaczej -- praca bogaci, ale tylko rozsądna
    praca, której owoce nie są rabowane czy marnowane...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-27 19:38:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jureq" 5d3bd789$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób
    > na wystawianie VAT7 i wszystkich JPK?

    IMO TaX Machines 2 możesz mieć:
    - za freeko przez kilka/kilkanaście miesięcy (chyba do października)
    - za 1% podatku przez jakiś czas (zależny od wartości tegoż 1%)
    - za nieduże pieniądze

    Prosto, szybko, gładko...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-07-27 22:29:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.07.2019 o 06:48, jureq pisze:
> [...]
    > dostęp do systemy księgowego dla małych firm w mBanku.
    > Przykre. Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i

    sprawdź
    https://chmurafaktur.pl/
    ale nie wiem czy jest vat7

  • 9. Data: 2019-07-28 11:22:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-07-27 o 22:29, ToMasz pisze:

    > sprawdź
    > https://chmurafaktur.pl/
    > ale nie wiem czy jest vat7

    vat7 tylko do końca roku, można przeboleć jeszcze 2 deklaracje ;)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2019-07-28 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > To jest do wszystkich JPK, czy tylko do JPK_VAT?

    Nie wiem, ja tylko z JPK VAT miałem do czynienia.
    I to jest program tylko do jego wysyłania + konwersja z csv.

> [...]
    >
    > Od strony edukacji świetny program! -- pokazuje, jak w pół
    > godziny uzyskać to, co można uzyskać w tak zwanej chwili. ;)

    :)))))
    Wiesz, obsługi programu ksiegowego tez trzeba sie nauczyc ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,