  • 11. Data: 2019-07-28 11:59:45
    Temat: Re: Koniec bezpłatnej mKsięgowości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > IMO TaX Machines 2 możesz mieć:
    > - za freeko przez kilka/kilkanaście miesięcy (chyba do października)
    > - za 1% podatku przez jakiś czas (zależny od wartości tegoż 1%)
    > - za nieduże pieniądze
    >
    > Prosto, szybko, gładko...

    Dzieki za podpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 12. Data: 2019-07-28 13:15:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Wiesz, obsługi programu ksiegowego tez trzeba sie nauczyc ;-P

    Nauczyłeś się Excela? Więc może wiesz, jak wpisać coś (na przykład miesiąc
    cyframi arabskimi) raz i mieć to w wielu poletkach, ale obok innych danych?

    '05' <-- wpisuję ręcznie
    '123/V' <-- '123' wpisuję, ale '/V' dodaje Excel (lub Libre) w tym samym
    (w jednym) poletku, nie '123' w jednym, '/' w kolejnym i 'V' w następnym.

    Jakoś mimo nauki -- nie umiem.

    '17 maja 2019 r.' <-- '17' wpisuję ręcznie, ale 'maja 2019 r.' dopisuje Libre/Excel

    ----------------------
    ----------------------
    ----------------------

    ----------------------
    ----------------------
    ----------------------
    | 24 lipca 2019 r. | wpisuję '24', otrzymuję '24 lipca 2019 r.'

    Wielu programów księgujących nauczyłem się tak, iż mogę
    z nich korzystać, ale nie mogę nauczyć się Excela czy Libre.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-07-28 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Wielu programów księgujących nauczyłem się tak, iż mogę
    > z nich korzystać, ale nie mogę nauczyć się Excela czy Libre.

    Nie wiem skad ci sie takie kwiatki biora. Moze masz coś z formatami
    komórek pomieszane?

    Ja robie tak, ze jak chce wpisac cos co ma byc takie jak wpisze i kropka
    to poprzedzam to znakiem apostrofu ' i nic excel nie zmieni.
    Ja maja byc liczby to mozesz ustawic prosty format liczbony, jak daty w
    jakiejs postaci pokazywane to ustawic format daty.

    Przykładowo jakis geniusz wymyslił sobie w MF ze jednym z pol w jpk jest
    jakis format który na ten moment to 1-1
    I teraz zeby to wpisac do excela to trzeba wpisac '1-1 ale jak zapiszesz
    do csv i ponownie otworzysz to znowu bedzie zle i trzeba zmieniac za
    kazdym razem przy edycji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 14. Data: 2019-07-28 21:38:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...3mam.net>

    W dniu 27.07.2019 o 14:47, WAM pisze:

    > Excel bezpłatny? :)
    >
    > WAM

    okrojona wersja online jest bezpłatna, tylko nie wiem jak z generowaniem

  • 15. Data: 2019-07-29 01:24:13
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-07-27 o 06:48, jureq pisze:

    > Przykre. Kto zna jakiś inny bezpłatny sposób na wystawianie VAT7 i
    > wszystkich JPK?

    Sprawdź inFakt.pl
    Nie jestem pewien, czy w darmowej wersji jest JPK, ale może jest.

  • 16. Data: 2019-07-29 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' Warszawa k...@g...3mam.net ...

    > okrojona wersja online jest bezpłatna, tylko nie wiem jak z
    > generowaniem

    Generowaniem czego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 17. Data: 2019-07-29 16:45:09
    Od: jureq <j...@n...no>

    W dniu Mon, 29 Jul 2019 09:59:59 +0000, użytkownik Budzik napisał:

    > Generowaniem czego?

    JPK czyli w tym wypadku csv

  • 18. Data: 2019-07-29 18:51:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie wiem skad ci sie takie kwiatki biora.

    Jakie?

> [...]

    > I teraz zeby to wpisac do excela to trzeba wpisac '1-1 ale jak zapiszesz
    > do csv i ponownie otworzysz to znowu bedzie zle i trzeba zmieniac za

    IMO mógłbyś skrócić swój wywód do:

    Nie wiem

    i dodać kropkę. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-07-29 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jureq j...@n...no ...

    > JPK czyli w tym wypadku csv

    Czyli ze w tej wersji on line pliku nie mozna zapisac lokalnie? O to
    chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 20. Data: 2019-07-30 10:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Jakie?

    > IMO mógłbyś skrócić swój wywód do:
    >
    > Nie wiem
    >
    > i dodać kropkę. ;)

    Ciesze sie ze mogłem pomóc.
    Jak juz ogarniesz tego swojego excela to daj znac kropka

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"