1. Data: 2004-03-13 13:02:03
Temat:Kontrola skarbowa
Od:"M" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie organy sie tym zajmuja: urzędy skarbowe czy izby skarbowe, a jakie
kompetencje ma policja skarbowa :)

2. Data: 2004-03-13 13:33:14
Temat:Re: Kontrola skarbowa
Od:Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 13 Mar 2004 14:02:03 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, M napisał(a):

> Jakie organy sie tym zajmuja: urzędy skarbowe czy izby skarbowe, a jakie
> kompetencje ma policja skarbowa :)

Polecam "Ordynację podatkową" i Ustawę o kontroli skarbowej - tam masz
wszystkie odpowiedzi.

BTW: co to za twór "policja skarbowa" - bo ja nie znam.
--
Mieczysław
----

3. Data: 2004-03-13 13:50:33
Od:"Mirek" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> izby skarbowe

izby kontrolują, nadzorują, rozliczają urzędy - są II instancją
po podatnikach nie łażą
kontrola to urzędy skarbowe + urzędy kontroli skarbowej

4. Data: 2004-03-13 23:14:29
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Mar 2004, Mieczyslaw wrote:
[...]
>+ BTW: co to za twór "policja skarbowa" - bo ja nie znam.

Zdaje się "wojewódzkie kolegia skarbowe" czy jakoś tak.
Prawo używania broni, podsłuchu i parę podobnych :)
Skutkiem użycia googla kilka trafień:

http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/114,policja-skar
bowa.html
http://www.kik.com.pl/newskik-archiwum/2003.10.html (namiar na PP)
http://www.panoramaleszczynska.pl/gosp.html
http://polskijubiler.com/hyde_park/index.php?s=24
http://www.glos.com/index.php?arch=1&d=03-08-21&k=pu
blic&f=03-02
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030128/e
konomia/ekonomia_a_15.html

Inne "dobre" trafienia w RP idą do płanych linków :[

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

5. Data: 2004-03-14 03:10:26
Od:Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 14 Mar 2004 00:14:29 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
news napisał(a):

> [...]
> http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030128/e
konomia/ekonomia_a_15.html

> Inne "dobre" trafienia w RP idą do płanych linków :[

Dzięki za linki :)
Termin "policja skarbowa" jest jedynie potocznym zwrotem.
W/g przepisów mamy do czynienia z "wywiadem skarbowym" i inspektorami
kontroli skarbowej o szczególnych uprawnieniach.

Mieczysław
----
Zbiór przepisów:
www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

6. Data: 2004-03-14 08:44:42
Od:"M" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zbiór przepisów:
> www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
> A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

Dzięki za informacje :)