  • 1. Data: 2004-03-13 13:02:03
    Temat: Kontrola skarbowa
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Jakie organy sie tym zajmuja: urzędy skarbowe czy izby skarbowe, a jakie
    kompetencje ma policja skarbowa :)

  • 2. Data: 2004-03-13 13:33:14
    Temat: Re: Kontrola skarbowa
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 13 Mar 2004 14:02:03 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, M napisał(a):

    > Jakie organy sie tym zajmuja: urzędy skarbowe czy izby skarbowe, a jakie
    > kompetencje ma policja skarbowa :)

    Polecam "Ordynację podatkową" i Ustawę o kontroli skarbowej - tam masz
    wszystkie odpowiedzi.

    BTW: co to za twór "policja skarbowa" - bo ja nie znam.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-03-13 13:50:33
    Od: "Mirek" <u...@p...onet.pl>

    > izby skarbowe

    izby kontrolują, nadzorują, rozliczają urzędy - są II instancją
    po podatnikach nie łażą
    kontrola to urzędy skarbowe + urzędy kontroli skarbowej

  • 4. Data: 2004-03-13 23:14:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Mar 2004, Mieczyslaw wrote:
    [...]
    >+ BTW: co to za twór "policja skarbowa" - bo ja nie znam.

    Zdaje się "wojewódzkie kolegia skarbowe" czy jakoś tak.
    Prawo używania broni, podsłuchu i parę podobnych :)
    Skutkiem użycia googla kilka trafień:

    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/114,policja-skar
    bowa.html
    http://www.kik.com.pl/newskik-archiwum/2003.10.html (namiar na PP)
    http://www.panoramaleszczynska.pl/gosp.html
    http://polskijubiler.com/hyde_park/index.php?s=24
    http://www.glos.com/index.php?arch=1&d=03-08-21&k=pu
    blic&f=03-02
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030128/e
    konomia/ekonomia_a_15.html

    Inne "dobre" trafienia w RP idą do płanych linków :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-03-14 03:10:26
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sun, 14 Mar 2004 00:14:29 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

> [...]
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_030128/e
    konomia/ekonomia_a_15.html

    > Inne "dobre" trafienia w RP idą do płanych linków :[

    Dzięki za linki :)
    Termin "policja skarbowa" jest jedynie potocznym zwrotem.
    W/g przepisów mamy do czynienia z "wywiadem skarbowym" i inspektorami
    kontroli skarbowej o szczególnych uprawnieniach.

    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

  • 6. Data: 2004-03-14 08:44:42
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zbiór przepisów:
    > www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    > A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

    Dzięki za informacje :)