  • 1. Data: 2004-05-10 07:41:19
    Temat: Kontrola skarbowa. A jednak [OT]
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Witam,
    Mam pytanie do osob prowadzacych DG.
    Chodzi mi o odrobine statystyki, wylacznie
    na uzytek wlasny. Pytanie:
    Jak czesto pojawia sie kontrola skarbowa?
    Tzn jak dlugo prowadzicie dzialalnosc,
    ile (jesli) razy mieliscie kontrole .....

    Pozdrowionka.....

    PawelZ
    -----------

  • 2. Data: 2004-05-10 09:27:28
    Temat: Re: Kontrola skarbowa. A jednak [OT]
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak czesto pojawia sie kontrola skarbowa?
    > Tzn jak dlugo prowadzicie dzialalnosc,
    > ile (jesli) razy mieliscie kontrole .....

    Witam
    Na to naprawde nie ma reguły, i statystyka tu bedzie obarczona b.duzym
    błedem.
    Pracuje w biurze rachunkowym i mamy firmy które sa kontrolowane czasami
    kilka razy w ciągu roku, a sa tez takie które od np 6 lat nie miały spotka
    nia z US.
    Jest klika przypadków gdzie na 99% pojawi sie kontrola:
    - wystąpienie o zwrot vat,
    - korekta vat-7
    - nie zapłacenie podatku
    - notoryczne wykazywanie straty
    - kilkukrotne nie odebraie wezwania do sporządzenia remanentu kontrolnego.

    Strebor

  • 3. Data: 2004-05-10 09:58:10
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Na to naprawde nie ma reguły, i statystyka tu bedzie obarczona b.duzym
    błedem.
    Faktycznie - bledu uniknac sie nie da. Niemniej jednak
    daloby to pewien obraz, kiedy urzednicy ruszaja swoje
    szanowne cztery litery zza biurka i czy to czeste przypadki.

    > Jest klika przypadków gdzie na 99% pojawi sie kontrola:
    Szczere dzieki za liste, przy czym nalezy szczególnie sie pilnowac :)

    PawelZ