1. Data: 2004-04-11 19:22:59
Temat:Korekta PIT - ile lat wstecz ?
Od:i...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakiś limit, okres czasu w jakim można składać korektę
PIT za lata ubiegłe. Tzn czy mogę jeszcze złożyć korektę np. za 1997,
1998 lub 1999 r.

Ircys

2. Data: 2004-04-12 07:58:21
Temat:Re: Korekta PIT - ile lat wstecz ?
Od:"-ZED-" <w...@w...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

<i...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy jest jakiś limit, okres czasu w jakim można składać korektę
> PIT za lata ubiegłe. Tzn czy mogę jeszcze złożyć korektę np. za 1997,
> 1998 lub 1999 r.

A w jakim celu? Po 5 latach mozesz przeciez wyrzucic te dokumenty...

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
Q: Jakie jest podobieństwo mężczyzny i psa ?

3. Data: 2004-04-12 13:49:04
Od:"MarKust71" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-ZED-" <w...@w...polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> --
> Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
> Q: Jakie jest podobieństwo mężczyzny i psa ?

Można się pozbyć, ale tylko roku 1997. Resztę jeszcze mogą chcieć
kontrolować. Generalnie korektę można złożyć w dowolnym momencie, zanim
rozpoczęto kontrolę.

Marek

4. Data: 2004-04-12 14:42:30
Od:Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

In article <c5e77v$tir$1@absinth.dialog.net.pl>, MarKust71 wrote:
> Można się pozbyć, ale tylko roku 1997. Resztę jeszcze mogą chcieć
> kontrolować. Generalnie korektę można złożyć w dowolnym momencie, zanim
> rozpoczęto kontrolę.

97? Trzeba trzymać do końca roku kalendarzowego, w którym upłynęło 5 lat.

Czyli
2004 - 5 lat
2003 - 4
2002 - 3
2001 - 2
1000 - 1
1999 - to ostatni rok z którego musimy mieć papiery

IMHO z 98 nie trzeba, ale może się mylę?
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

5. Data: 2004-04-12 14:59:58
Od:'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:slrnc7las4.vr3.samotnik@samotnia.zagle.org.pl>
dnia 12-04-2004, Samotnik wstukał(a)

> 97? Trzeba trzymać do końca roku kalendarzowego, w którym upłynęło 5 lat.
[...]
> IMHO z 98 nie trzeba, ale może się mylę?

1999 - składałeś zeznanie za 1998,
2000 1 rok
2001 2
2002 3
2003 4
2004 5

czyli do grudnia 2004 powinieneś trzymać 98

--
+++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++ 1. If anything can go wrong, it will. ++++++++++++++++

6. Data: 2004-04-12 16:00:27
Od:"MarKust71" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> +++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
> ++++++++++++ 1. If anything can go wrong, it will. ++++++++++++++++

o to chodzi

Marek

7. Data: 2004-04-12 18:50:23
Od:i...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

> A w jakim celu? Po 5 latach mozesz przeciez wyrzucic te dokumenty...

Chodzi o to, ze dowiedziałem sie dopiero teraz :)
ze mogłem sobie coś odliczac i nie korzystałem
z tego w latach 97-99. Zatem chce złożyć
korektę. I jak mogę ?

Dla jasności: wszystkie dokumenty od momentu
wprowadzenia PIT-ów czyli 1992 r trzymam i wcale
nie mam zamiaru ich wyrzucać :)

Ircys