  • 1. Data: 2023-01-11 10:48:09
    Temat: Korekta deklaracji zus
    Od: cef <c...@i...pl>

    Widzę, że w Płatniku jest jakaś blokada na korekty
    świeżo złozonych deklaracji. Program wywalił mi,
    że brak w systemie deklaracji o numerze, który chcę
    skorygować mimo, że dokument jest w programie,
    jest wysłany i nawet ma status przetworzony i sama
    deklaracja korygująca się tworzy, tylko
    przy weryfikacji wywala krytyczny błąd.
    Trzeba poczekać aż minie termin na te deklaracje?
    Czy jak to przeskoczyć? Chodzi o grudzień 2022.
    Deklaracja złożona 02.01.2022 - korektę chcę złożyć
    na bazie wysłanej i przetworzonej wysyłki 01.12.2022