1. Data: 2005-04-30 08:22:03
Temat:Korekta korekty faktury VAT
Od:Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest faktura VAT - błędna.

Jest faktura korygująca - która była pisana w Wordzie i też ma błąd - w
podsumowaniu (w pozycji 'zmniejszenie wartości netto, podatku, wartości
brutto'). Ostateczna suma 'do zwrotu' jest OK, tylko w tym podsumowaniu są
poprzestawiane wartości.

Jak to teraz skorygować? Nie można skorygować oryginalnej faktury (obojętnie
czy błędnej, czy z uwzględnionymi poprawkami z pierwszej korekty), bo
pola 'zmniejszenie...' tam nie występują. Czy może być wystawiona korekta
do korekty?

W RMF jest mowa o wystawianiu faktury korygującej w przypadku stwierdzenia
pomyłki w fakturze - a skoro faktura korygująca też jest fakturą, to
chyba można ją skorygować kolejną korektą...

P.

2. Data: 2005-04-30 09:26:03
Temat:Re: Korekta korekty faktury VAT
Od:Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Apr 2005, Paszczak wrote:

>+ W RMF jest mowa o wystawianiu faktury korygującej w przypadku stwierdzenia
>+ pomyłki w fakturze - a skoro faktura korygująca też jest fakturą, to
>+ chyba można ją skorygować kolejną korektą...

IMHO tak :)

--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)