  • 1. Data: 2013-01-07 10:03:55
    Temat: Korekta nazwy towaru w fakturze
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    Witam,

    zdarzył mi się przypadek pomyłki w nazwie towaru. Chciałbym wystawić
    klientowi korektę z prawidłową nazwą, jednak czytając:
    http://www.vat.pl/faktura-korekta/
    zwątpiłem, czy powinna być korekta czy nota od strony klienta.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2013-01-07 12:15:20
    Temat: Re: Korekta nazwy towaru w fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 7 Jan 2013, Marek wrote:

> [...]
    > http://www.vat.pl/faktura-korekta/
    > zwątpiłem, czy powinna być korekta czy nota od strony klienta.

    "pomyłka w innej pozycji".
    Paragraf 14 rozporządzenia, jest na diagramie.

    W *DOWOLNEJ* pozycji faktury.
    Oczywiście korekta, co noty nie wyklucza.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-01-08 18:00:25
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    > "pomyłka w innej pozycji".
    > Paragraf 14 rozporządzenia, jest na diagramie.
    >
    > W *DOWOLNEJ* pozycji faktury.
    > Oczywiście korekta, co noty nie wyklucza.

    Chyba, że tak. Dziękuje.

    Pozdrawiam
    Marek