  • 1. Data: 2010-01-21 15:57:46
    Temat: Korekta zeznania rocznego
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    Chciałbym złożyć korekty zeznań rocznych za kilka ubiegłych lat, aby
    odpisać sobie Internet od dochodu. Z tego co wiem, to korekty można
    składać za 5 ostatnich lat, ale wszystko zależy ot tego w jaki sposób
    liczone są terminy. Nie mam więc pewności, czy mogę jeszcze złożyć
    korektę za 2004 roku, czy już nie?

    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat
    http://www.robimybiznes.pl - Zarabianie w Internecie

  • 2. Data: 2010-01-21 16:12:49
    Temat: Re: Korekta zeznania rocznego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał K. wrote:
> [...]
    > składać za 5 ostatnich lat, ale wszystko zależy ot tego w jaki sposób
    > liczone są terminy. Nie mam więc pewności, czy mogę jeszcze złożyć

    5 lat od konca roku w ktorym składało sie zeznanie.

    za 2004 skladales w 2005, wiec ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.

  • 3. Data: 2010-01-21 16:34:30
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hj9ue1$g2a$2@inews.gazeta.pl>:

    > 5 lat od konca roku w ktorym składało sie zeznanie.

    > za 2004 skladales w 2005, wiec ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.

    Tiaaaa

    Pytanie od którego roku obowiązuje ulga na internet... Czyżby od 2005 ;-)

    Z daleka śmierdzi bezczelną reklamą tych 3 linków, z których jeden jest dla
    domeny zarejestrowanej na niejakiego Rafała K., a dwa pozostałe na tę samą
    osobę fizyczną...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-01-21 16:36:29
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    On 21 Sty, 17:12, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > 5 lat od konca roku w ktorym składało sie zeznanie.
    >
    > za 2004 skladales w 2005, wiec ... 2006, 2007, 2008, 2009, 2010.

    Masz rację :)

    Nie wiem jeszcze tylko, czy za 2004 r. można było odliczyć sobie
    Internet (po prostu czy to odliczenie wtedy już istniało)?
    Za 2005 r. już na pewno, ale czy za 2004?

  • 5. Data: 2010-01-21 16:40:14
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    On 21 Sty, 17:34, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Tiaaaa
    >
    > Pytanie od kt rego roku obowi zuje ulga na internet... Czy by od 2005 ;-)

    Właśnie chyba od 2005 roku. W każdym bądź razie limity jak dobrze
    pamiętam były zawsze do 760 zł.

    Poza tym, US może chyba nie uwzględnić tych korekt? Tzn. mam na myśli,
    że po prostu US może mi chyba nie zwrócić tych pieniędzy?

  • 6. Data: 2010-01-21 17:09:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał K. wrote:

    > Poza tym, US może chyba nie uwzględnić tych korekt?

    US nie kontroluje składanych zeznań.
    Zwróci wg tego co napisałeś na pit.

    Tzn. mam na myśli,
    > że po prostu US może mi chyba nie zwrócić tych pieniędzy?

    Będzie ci robił kontrolę tuż przed końcem okresu przedawnienia, po czym
    to ty oddasz, ale razem z odsetkami.

  • 7. Data: 2010-01-21 17:09:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał K. wrote:

    > Nie wiem jeszcze tylko, czy za 2004 r. można było odliczyć sobie
    > Internet (po prostu czy to odliczenie wtedy już istniało)?
    > Za 2005 r. już na pewno, ale czy za 2004?

    nie wiem, nie odliczam
    za mało podatku. :)

  • 8. Data: 2010-01-21 17:11:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Jan 2010, Rafał K. wrote:

> [...]
    > składać za 5 ostatnich lat, ale wszystko zależy ot tego w jaki sposób
    > liczone są terminy. Nie mam więc pewności, czy mogę jeszcze złożyć

    Termin rozliczenia za 2004 upływał w 2005, od końca 2005 liczysz 5 lat.
    Wychodzi 31.XI.2010 :D

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2010-01-21 17:15:20
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    > Będzie ci robił kontrolę tuż przed końcem okresu przedawnienia, po czym
    > to ty oddasz, ale razem z odsetkami.

    Na szczęście ma faktury wraz z dowodami wpłaty, za każdy miesiąc.

    Czy mogą być jeszcze jakieś inne powody dla których musiałbym oddać
    zwrócone mi pieniądze wraz z odsetkami?

  • 10. Data: 2010-01-21 17:16:58
    Od: Rafał K. <r...@g...com>

    On 21 Sty, 18:09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie wiem, nie odliczam
    > za mało podatku. :)

    Też myślałem, że Internet odlicza się się od podatku i nie odliczałem
    bo miałem za mało podatku :)
    Dopiero gdy uświadomiłem sobie, że mogłem sobie odliczać Internet za
    te wszystkie lata,
    postanowiłem złożyć korekty.