  • 1. Data: 2007-10-19 10:57:06
    Temat: Koszt reklamy w internecie
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    Witam

    Czy przy KPiR reklama w internecie (np. faktura z google) można traktować
    jako koszt nie objęty limitem 0,25% przychodu i księgować ją w pozostałe
    wydatki bez limitu?
    Internet to chyba środek masowego przekazu?
    Chodzi o to, ze firma nie ma przychodu, tylko pobiera w tym roku podatkowym
    zadatki.

    cyt.
    " Kolumna 12 jest przeznaczona do wpisywania kosztów reprezentacji i reklamy
    prowadzonej w inny sposób niż w środkach masowego przekazu lub prowadzonej
    publicznie w inny sposób. W kolumnie tej wykazuje się tylko koszty
    reprezentacji i reklamy, które określone zostały do wysokości 0,25 %
    przychodu."

    Pozdrawiam, Dyzmund

  • 2. Data: 2007-10-19 11:01:24
    Temat: Re: Koszt reklamy w internecie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dyzmund" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > jako koszt nie objęty limitem 0,25% przychodu i księgować ją w pozostałe
    > wydatki bez limitu?

    Nie ma juz zadnych limitow 0,25%. Spicie, Dyzymund czy jak?
    Reprezentacja - nie zaliczamy w koszty.
    Reklama - zaliczamy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-10-19 11:02:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Dyzmund wrote:

    > Czy przy KPiR reklama w internecie (np. faktura z google) można
    > traktować jako koszt nie objęty limitem 0,25% przychodu i księgować
    > ją w pozostałe wydatki bez limitu?

    Weź lepiej sięgnij do aktualnych przepisów.
    Nie ma już limitów reklamy, a i wzór księgi też
    stary cytujesz :-)

  • 4. Data: 2007-10-19 11:26:40
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    > Weź lepiej sięgnij do aktualnych przepisów.
    > Nie ma już limitów reklamy, a i wzór księgi też
    > stary cytujesz :-)

    Tak, chyba obudziłem się w czasie trwania kolejniego rozporządznia :) Mogę
    poprosić nr rozporządzenia bo ja mam jeszcze z 2003 r.
    z góry dziękuję
    dyzmund

  • 5. Data: 2007-10-19 12:02:22
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 19-10-2007 o 13:26:40 Dyzmund <d...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "cef" <c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Tak, chyba obudzi?em si? w czasie trwania kolejniego rozporz?dznia :)
    > Mog?
    > poprosiae nr rozporz?dzenia bo ja mam jeszcze z 2003 r.
    > z góry dzi?kuj?
    > dyzmund

    To masz dobre, tylko nieuaktualnione

  • 6. Data: 2007-10-19 12:43:27
    Od: "Dyzmund" <d...@t...pl>

    > To masz dobre, tylko nieuaktualnione

    Faktycznie znajduję te zmiany, czy ktoś dysponuje całym tekstem ze zmianami,
    tzn. tekstem jednolitym?

  • 7. Data: 2007-10-19 13:37:14
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 19-10-2007 o 14:43:27 Dyzmund <d...@t...pl> napisał(a):

    > Faktycznie znajduj? te zmiany, czy kto? dysponuje ca?ym tekstem ze
    > zmianami,
    > tzn. tekstem jednolitym?

    Szukałem jakiś czas temu i nie znalazłem, ostatnia dostępna jednolita
    wersja była tą obowiązującą
    przed 15 marca 2007.

  • 8. Data: 2007-10-19 21:01:04
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Oct 2007 15:37:14 +0200, t...@o...pl napisał(a):

    > Szukałem jakiś czas temu i nie znalazłem, ostatnia dostępna jednolita
    > wersja była tą obowiązującą
    > przed 15 marca 2007.

    jednolity tekst jest tu:

    http://podatki.pl/akty/260803.htm

    Trzeba się tylko zarejestrować, bezpłatnie na szczęście :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 9. Data: 2007-10-19 21:44:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2007, Dyzmund wrote:

    > Faktycznie znajduję te zmiany, czy ktoś dysponuje całym tekstem ze zmianami,
    > tzn. tekstem jednolitym?

    "Urzędowego" chyba nie ma.
    Ujednolicany przez firmy które tym się zajmują przy okazji zajmowania się
    podatkami w ogóle masz np. tu:
    http://podatki.pl/akty/260803.htm?strona=1
    (rejestracja darmowa)
    ...lub tu: