  • 1. Data: 2005-07-27 21:22:35
    Temat: Ksiazeczki Mieszkaniowe
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnosnie ksiazeczek mieszkaniowych. Jak wiadomo, panstwo okradlo
    nie po raz pierwszy obywateli, ale to juz wiemy wszyscy. Moje pytanie dotyczy
    "kupowania" takich ksiazeczek. W prasie mozna znalezc ogloszenia typu "Kupie
    Ksiazeczke Mieszkaniowa". Nie rozumiem po co komus ksiazeczki. Jesli "wklad +
    premia" to x, to nikt nie sprzeda tego za n*x, gdzie n < 1. Zatem musi byc n >
    1. A jesli ktos chce kupic za wiecej niz moze oficjalnie uzyskac to ... No
    wlasnie, czy ktos sie orientuje jak to dziala ?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-07-27 21:38:16
    Temat: Re: Ksiazeczki Mieszkaniowe
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >Jesli "wklad +
    > premia" to x, to nikt nie sprzeda tego za n*x, gdzie n < 1

    A dlaczego nie sprzeda?
    Żeby zrealizować premię musi kupić mieszkanie, a niektórzy kupować nie
    potrzebują.

  • 3. Data: 2005-07-28 08:57:12
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > A dlaczego nie sprzeda?
    > Żeby zrealizować premię musi kupić mieszkanie, a niektórzy kupować nie
    > potrzebują.

    no tak ale ksiazeczki mozna przeznaczyc tez na remont badz ulepszenie
    mieszkania jak dobrze pamietam

    Pzdr
    Vikens

  • 4. Data: 2005-07-28 17:03:30
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Vik" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > no tak ale ksiazeczki mozna przeznaczyc tez na remont badz ulepszenie
    > mieszkania jak dobrze pamietam

    I tego też można nie potrzebować.