  • 1. Data: 2007-11-29 08:53:40
    Temat: Kto teraz nie zalegalizuje ukrytych dochodów...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ...będzie frajerem. :)

    http://wiadomosci.onet.pl/1649448,11,1,1,,item.html
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-11-29 11:04:18
    Temat: Re: Kto teraz nie zalegalizuje ukrytych dochodów...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:slrnfksvkl.bsm.samotnik@localhost.localdomain..
    .
    > ...będzie frajerem. :)

    E tam. Powinni jeszcze dac w promocji wieczysty glejt zwalniajacy z PIT, VAT
    i ZUS :)

    A tak wogole, to teraz sie okaze, ze mielismy 3 x wiecej emigrantow niz bylo
    w rzeczywistosci. Przeciez teraz kazdy gangster, co to w zyciu talerza w
    Dublinie nie umyl pojdzie zlozyc oswiadczenie, ze harowal przy hot-dogach -
    no i stad Pani eNaczelniku ta wypasiona bryka i wille na Mazurach. Ehhh

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-29 11:38:18
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-11-2007 o 12:04:18 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > hot-dogach -
    > no i stad Pani eNaczelniku ta wypasiona bryka i wille na Mazurach. Ehhh

    "- Abolicja obejmie wszystkich. Nie będziemy sprawdzać, kto, ile i jak
    zarabiał, a jedynie to,
    ***czy pracował legalnie*** - mówi "Polsce" poseł PO Jakub Szulc."

  • 4. Data: 2007-11-29 15:02:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    A ciekawe jak to sprawdza, jesli nie beda sprawdzac, "kto ile i jak
    zarabial"?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-11-29 16:33:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.11.2007 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał/a:

    > "- Abolicja obejmie wszystkich. Nie b?dziemy sprawdza?, kto, ile i jak
    > zarabia?, a jedynie to,
    > ***czy pracowa? legalnie*** - mówi "Polsce" pose? PO Jakub Szulc."

    Wykombinuje się jakiś glejt. Polak potrafi. Niech tylko uchylą furtkę, to
    tłum wyrwie bramy.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2007-11-29 20:03:06
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > "- Abolicja obejmie wszystkich. Nie będziemy sprawdzać, kto, ile i jak
    > zarabiał, a jedynie to,
    > ***czy pracował legalnie*** - mówi "Polsce" poseł PO Jakub Szulc."

    Mnie to wygląda za odpłacenie się mafi przez PO za kasę przeznaczoną na
    wybory,
    i choć jestem wrogiem PISu to ta akcja jest dla mnie przejawem więzów PO z
    mafią.

    Nie mogę zrozumieć jak można darować oszustom podatkowym kary,
    zalegalizowanie
    w ten sposób fortun z handlu narkotykami jest dla mnie obrzydliwe!!!.

    Może ktoś to przeczyta kto jest z PO i mimo pełnej dotychczasowej sympatii
    dla tej parti nabieram
    podejrzenia że zaczyna być moralnie lewa.

    Szkoda a tak dobrze sie znowu zapowiadało i takie rozczarowanie

    zbyszek

  • 7. Data: 2007-11-29 20:15:09
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > zalegalizowanie
    > w ten sposób fortun z handlu narkotykami jest dla mnie obrzydliwe!!!.

    No ale ponoć mają właśnie sprawdzać legalność.

    Mi tam się pomysł podoba. Nawet bardzo. Chociaż przede wszystkim powinno
    się przywrócić swobodę prowadzenia działalności gospodarczej (tj. znieść
    obowiązek jej rejestracji), oraz zlikwidować przymusową składkę ZUS w
    tej działalności.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-11-29 20:41:05
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-11-2007 o 21:03:06 zbyszek <z...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > wybory,
    > i choae jestem wrogiem PISu to ta akcja jest dla mnie przejawem wi?zów PO
    > mafi?.
    >
    > Nie mog? zrozumieae jak mo?na darowaae oszustom podatkowym kary,
    > zalegalizowanie
    > w ten sposób fortun z handlu narkotykami jest dla mnie obrzydliwe!!!.
    >
    > Mo?e kto? to przeczyta kto jest z PO i mimo pe?nej dotychczasowej
    > sympatii
    > dla tej parti nabieram
    > podejrzenia ?e zaczyna byae moralnie lewa.
    >

    > Szkoda a tak dobrze sie znowu zapowiada?o i takie rozczarowanie

    Sorry, nie chcę tutaj nikogo obrażać, ale czasami mam wrażenie że
    niektórzy to nie powinni loklai wyborczych oglądać nawet w TV
    (się zastanawiam czasami nad tym czy sam mam kompetencje żeby wybierać
    "zarząd").