  • 1. Data: 2008-02-16 18:24:28
    Temat: Które lata z archiwalnych dokumentów można bezpiecznie zniszczyć?
    Od: d...@g...com

    Witam,

    Proszę o podpowiedź w takiej kwestii: prowadzę DG od 1996 roku.
    Uzbierało mi się od tego czasu sporo dokumentów. Postanowiłem
    zniszczyć te roczniki, które już nie będą ewentualnie potrzebne dla
    US.

    Który "najstarszy rok" dokumentacji licząc wstecz, mogę obecnie bez
    obaw zniszczyć?

    pzdr
    Darek

  • 2. Data: 2008-02-16 19:54:34
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik <d...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    Siódmy, czyli 2001.

    marekz

  • 3. Data: 2008-02-18 07:46:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 20:54:34 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ktory "najstarszy rok" dokumentacji liczac wstecz, moge obecnie bez
    > obaw zniszczyc?
    >
    > Siódmy, czyli 2001.

    A i to nie cały.

    Przykłady:

    1. Dowody zakupu środ?ów trwałych kupionych w 2001 i amortyzowanych do
    2003 będzie można zniszczyć dopiero w 2010.

    2. Dowody wpłat ZUS należy trzymać co najmniej do czasu przejścia na
    emeryturę lub lepiej dożywotnio.