  • 1. Data: 2003-04-27 11:57:10
    Temat: Kupiłem pól roku temu auto....
    Od: "Bernard" <b...@p...pl>

    zarejestrowałem go .teraz mam problem co z tym 2% podatkiem?czy nie musze go
    płacic?Jak US dowie sie ze ja kupilem samochód (uzywany).do tej pory nie
    zaplacilem .moze oni czekaja az kwota odsetek urosnie?.Jednak głowne pytanie
    brzmi :czy wydzial komunikacji daje w jakis sposob znac US o tym ze ja (lub
    Kowalski kupił samochód)?
    Pzdr Ben

  • 2. Data: 2003-04-27 13:05:46
    Temat: Re: Kupiłem pól roku temu auto....
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > brzmi :czy wydzial komunikacji daje w jakis sposob znac US o tym ze ja (lub

    nie ma żadnej współpracy pomiędzy tymi instytucjami, US w żaden sposób nie dowie się
    transakcji, auto możesz sprzedać bez problemu bo masz dowód rejestracyjny itd. Skarb
    państwa widocznie nie jest zainteresowany tym podatkiem. Jak nie zapłacisz to same
    plusy: US nie wie że wydatkowałeś i nie wezwie skąd pieniądze. Natomiast jeżeli by
    się
    US dowiedział to jedynie zapłacisz odsteki za zwłokę i ewentualnie kara za
    nieterminowe złożenie deklaracji PCC-1(co zresztą po roku się przedawnia)

  • 3. Data: 2003-04-28 08:11:08
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > brzmi :czy wydzial komunikacji daje w jakis sposob znac US o tym ze ja (lub

    Jesli kupiles samochod w komisie to mozliwe, ze jest on zwolniony z tej
    oplaty, bo zreszta chyba Wydzial Komunikacji nie zarejestruje samochodu zanim
    nie oplacisz tych 2% (US daje wielka czerwona pieczatke z tylu umowy kupna-
    sprzedazy). No ale w naszym kraju za symboliczna ;) bombonierke zalatwic mozna
    wszystko. Zalezy tylko od wielkosci tej bomboniery.

    PZDRWM, Szymon.

  • 4. Data: 2003-04-28 20:19:04
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    No ale w naszym kraju za symboliczna ;) bombonierke zalatwic mozna
    > wszystko. Zalezy tylko od wielkosci tej bomboniery.
    >
    > PZDRWM, Szymon.

    Chyba ze bombonierka przekracza wartosc tych 2% wtedy lepiej leciec do US

    pozdr kiep