  • 1. Data: 2007-10-28 13:00:38
    Temat: Kupno domu na firme ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Prowadze Dzialalnosc Gospodarcza a w miedzyczasie szykuje sie ko kupna
    domku. Czy moge go kupic na firme ? Kupuje od Developera to teoretycznie
    moglbym wliczyc go w koszty firmy ? Wydaje mi sie to jednak za proste wiec
    gdzie sa haki ?

    Fantom

  • 2. Data: 2007-10-28 13:21:00
    Temat: Re: Kupno domu na firme ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Prowadze Dzialalnosc Gospodarcza a w miedzyczasie szykuje sie ko kupna
    > domku. Czy moge go kupic na firme ?

    A dlaczego nie?

    > Kupuje od Developera to teoretycznie
    > moglbym wliczyc go w koszty firmy ?

    Amortyzację jak najbardziej.

    >Wydaje mi sie to jednak za proste wiec
    > gdzie sa haki ?

    Zapewne wyższy VAT, brak możliwości darmowego mieszkania w takim domu itd.