  • 1. Data: 2008-04-10 14:02:53
    Temat: Kwota do zapłaty - z którego konta
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    Podatnik prowadzi DG na zasadach ogólnych.
    Podatnikowi wyszło w zeznaniu PIT-36, że musi
    wpłacić do US pewną kwotę.

    Czy podatnik może wpłacić te pieniądze z konta
    powiązanego z działalnością gospodarczą (podanego
    w NIP-1)?

    Chodzi o to, że zastanawiam się czy US nie będzie
    oczekiwał tej wpłaty z konta podanego w NIP-3 kiedyś tam
    przed założeniem DG.

    Czy to wszystko jedno z którego konta?

    Piotr

  • 2. Data: 2008-04-10 15:04:57
    Temat: Re: Kwota do zapłaty - z którego konta
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    PiotrB. pisze:
> [...]
    > w NIP-1)?
    >
    > Chodzi o to, że zastanawiam się czy US nie będzie
    > oczekiwał tej wpłaty z konta podanego w NIP-3 kiedyś tam

    Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
    A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-04-10 15:51:32
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 10-04-2008 o 17:04:57 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Wszystko jedno. Możesz zapłacić też na poczcie gotówką.
    > A jak masz szczęście i w Twoim US nie zlikwidowali kasy, to i w kasie.

    dzięki.

    Piotr

  • 4. Data: 2008-04-10 17:57:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t9eem3sywtcbp8@bu-8b31d8846187...
> [...]
    > w NIP-1)?
    >
    > Chodzi o to, że zastanawiam się czy US nie będzie
    > oczekiwał tej wpłaty z konta podanego w NIP-3 kiedyś tam

    Plac z ktoregokolwiek.

    Jakby Urzedy Skarbowe byly w stanie skojarzyc, ze kasa ktora dostaja
    pochodzi niekoniecznie z kont pozglaszanych w NIP'ach (choc kablowanych -
    przynajmniej - jakis czas temu przez banki), to by nie mieli takich roznic
    miedzy deklaracjami a realnymi wplywami i polowa dzialow egzekucyjnych
    zostala by zmuszona do znalezienia sie na rynku pracy...

    sz.

    P.S. I nie wiem, czy cieszyc sie, czy plakac, ze POLTAX, ktory wygenerowal i
    generuje koszty sa niczym wobec Platnika, jest tak glupi, ze nie kojarzy
    podstawowych faktow :/

  • 5. Data: 2008-04-10 18:00:09
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]

    sz.

    P.S. I nie wiem, czy cieszyc sie, czy plakac, ze POLTAX, ktory wygenerowal i
    generuje koszty ktore sa smieszne wobec Platnika, jest tak glupi, ze nie
    kojarzy podstawowych faktow :/