1. Data: 2005-07-28 08:14:31
Temat:Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego
Od:"R6" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze ktos ma link gdzie znajde wartosci kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla
dobrowolnego ub. chorobowego w okresie od wrzesnia 2004 do dnia obecnego"?
a moze jest opcja w PLATNIKU automatycznej aktualizacji tego wskaznika?
pozdro:)

2. Data: 2005-07-28 16:03:09
Od:"Jolmira" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm tutaj akurat jest ta kwota za I kwartał,
równocześnie jest to kwota Przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej
W 2004 r. 2289,57 zł
W I kwartale 2005 r. 2415,45 zł
Reszty musisz już sam poszukać za ubiegły rok.......najlepiej na tych
serwisie ZUS

3. Data: 2005-07-28 20:27:18
Od:hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

###----- w odpowiedzi na list od R6 -----###

http://www.4un.pl/zus/podstawy.php

> a moze jest opcja w PLATNIKU automatycznej aktualizacji tego wskaznika?

nie ma

hADeSik

podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

4. Data: 2005-09-27 07:10:14
Od:mika<h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

-> http://usenet.pomocprawna.info

5. Data: 2006-10-18 10:48:41
Od:violetta<v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o wiadomosc jaka to kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
ub.chorobowego i gdzie ja mozna na przyszłość znalść
z podziekowaniem Violetta

-> http://usenet.pomocprawna.info

6. Data: 2006-10-18 10:49:49
Od:"Nikiel ;\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> prosze o wiadomosc jaka to kwota przeciętnego wynagrodzenia dla
> dobrowolnego
> ub.chorobowego i gdzie ja mozna na przyszłość znalść

http://www.4un.pl/zus/podstawy.php

Przeciętne wynagrodzenie:

Przeciętne wynagrodzenie w II kwartale 2006r. 2427,27 zł
Przeciętne wynagrodzenie w I kwartale 2006r. 2530,18 zł

Pozdrawiam
{wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

Nikiel ;-)

--