  • 1. Data: 2005-07-28 08:14:31
    Temat: Kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego ub. chorobowego
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    moze ktos ma link gdzie znajde wartosci kwoty przeciętnego wynagrodzenia dla
    dobrowolnego ub. chorobowego w okresie od wrzesnia 2004 do dnia obecnego"?
    a moze jest opcja w PLATNIKU automatycznej aktualizacji tego wskaznika?
    pozdro:)

  • 2. Data: 2005-07-28 16:03:09
    Od: "Jolmira" <J...@o...pl>

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm tutaj akurat jest ta kwota za I kwartał,
    równocześnie jest to kwota Przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej
    W 2004 r. 2289,57 zł
    W I kwartale 2005 r. 2415,45 zł
    Reszty musisz już sam poszukać za ubiegły rok.......najlepiej na tych
    serwisie ZUS

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-28 20:27:18
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od R6 -----###

    http://www.4un.pl/zus/podstawy.php

    > a moze jest opcja w PLATNIKU automatycznej aktualizacji tego wskaznika?

    nie ma

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2005-09-27 07:10:14
    Od: mika<h...@g...pl>

    http://www.zus.pl/niusy/inf008.htm

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2006-10-18 10:48:41
    Od: violetta<v...@w...pl>

    prosze o wiadomosc jaka to kwota przeciętnego wynagrodzenia dla dobrowolnego
    ub.chorobowego i gdzie ja mozna na przyszłość znalść
    z podziekowaniem Violetta

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-10-18 10:49:49
    Od: "Nikiel ;\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "violetta" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > prosze o wiadomosc jaka to kwota przeciętnego wynagrodzenia dla
    > dobrowolnego
    > ub.chorobowego i gdzie ja mozna na przyszłość znalść

    http://www.4un.pl/zus/podstawy.php

    Przeciętne wynagrodzenie:

    Przeciętne wynagrodzenie w II kwartale 2006r. 2427,27 zł
    Przeciętne wynagrodzenie w I kwartale 2006r. 2530,18 zł

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --