  • 1. Data: 2007-11-28 13:33:27
    Temat: Laptop u USA
    Od: "Michał Fornal" <j...@g...pl>

    witam,

    mam pytanie odnośnie sprowadzenia do użytku prywatnego nowego laptopa
    z USA.
    mam rodzinę w USA.
    jeżeli oni go kupią i wyślą mi do Polski to czy poniosę jakieś
    dodatkowe koszty w Polsce?
    czy jeżeli będzie wysłane jako prezent to jest zwolnione z opłat?

    pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2007-11-28 14:16:16
    Temat: Re: Laptop u USA
    Od: "J0nusz" <J...@w...plNOSPAM>

    >mam rodzinę w USA.
    >jeżeli oni go kupią i wyślą mi do Polski to czy poniosę jakieś

    Tu nie będzie działał, bo tam porąd inny jest

    Jona

  • 3. Data: 2007-11-28 14:35:29
    Od: sebastien <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 15:16:16 +0100, J0nusz napisał(a):

    > Tu nie b?dzie dzia?a?, bo tam por?d inny jest
    >
    > Jona

    Co za problem uzyc innego zasilacza?

    Sebi

  • 4. Data: 2007-11-28 15:16:08
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 28-11-2007 o 15:16:16 J0nusz <J...@w...plNOSPAM> napisał(a):

    > Tu nie b?dzie dzia?a?, bo tam por?d inny jest

    W sensie że zamiast elektronów płyną pozytony czy jak?

  • 5. Data: 2007-11-28 15:53:41
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Michał Fornal wrote:
> [...]
    > dodatkowe koszty w Polsce?
    > czy jeżeli będzie wysłane jako prezent to jest zwolnione z opłat?

    Zapłacisz VAT. Cła na to nie ma.

    Piotrek

  • 6. Data: 2007-11-28 18:59:36
    Od: "J0nusz" <J...@w...plNOSPAM>

    > Co za problem uzyc innego zasilacza?

    Bo nternet tam ma inny standard (CDMA)

    JOna

  • 7. Data: 2007-11-29 06:36:55
    Od: sebastien <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2007 19:59:36 +0100, J0nusz napisał(a):

    > Bo nternet tam ma inny standard (CDMA)
    >
    > JOna

    Rozbawiles mnie ;-) Ja nie widze problemu ;-) Wyobraz sobie, ze nawet z
    takowego laptopa pisze do Ciebie na ta grupe ;-)

    Milego dnia !

  • 8. Data: 2007-11-29 06:48:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J0nusz wrote:

    > Bo nternet tam ma inny standard (CDMA)
    >
    > JOna

    O cholera!
    Kiedy wprowadzili?

  • 9. Data: 2007-11-29 09:43:42
    Od: "J0nusz" <J...@w...plNOSPAM>

    > Rozbawiles mnie ;-) Ja nie widze problemu ;-) Wyobraz sobie, ze nawet z
    > takowego laptopa pisze do Ciebie na ta grupe ;-)

    Tak, ale jesteś pewnie w USA

  • 10. Data: 2007-11-29 09:52:19
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    J0nusz pisze:

    > Tak, ale jeste? pewnie w USA

    jeśli jest tam jakiś Wrocław, to pewnie tak :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl