  • 1. Data: 2016-07-31 07:42:39
    Temat: Limit transakcji za gotówkę
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Sejm wprowadził limit 15 tys. zł przy płatnościach gotówkowych.
    Nie mogę jednak znaleźć, czy dotyczy to pojedynczej transakcji czy też
    sumuje się wartość zakupów u jednego kontrahenta. Jak to jest?
    Jacek

  • 2. Data: 2016-08-14 10:12:45
    Temat: Re: Limit transakcji za gotówkę
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 07:42, Jacek pisze:
    > Sejm wprowadził limit 15 tys. zł przy płatnościach gotówkowych.
    > Nie mogę jednak znaleźć, czy dotyczy to pojedynczej transakcji czy też
    > sumuje się wartość zakupów u jednego kontrahenta. Jak to jest?

    Jeśli zmieniono tylko kwotę a sam zapis pozostał bez ingerencji,
    to zawsze chodziło wartość transakcji. Jednej konkretnej a nie o ilość
    operacji w jakich jest realizowana.
    Ale gdzieś widziałem, że zapłata powyżej limitu nie będzie kosztem
    uzyskania,
    więc podejrzewam, że coś tam zmieniono też w PIT/CIT