  • 1. Data: 2004-01-03 19:54:15
    Temat: Limit wydatków na reklamę czy pozostałę wydatki
    Od: "Jolanta Madejska" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy zakup tablicy ogłoszeniowej wpisuję w KPiR:

    a) wydatki na reklamę objęte limitem, jeśli tak to jak się liczy limit
    wydatków,

    b) pozostałe wydatki

    Pozdrawiam
    Jolanta Madejska

  • 2. Data: 2004-01-04 09:57:11
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Jolanta Madejska" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:23b9.000001dd.3ff71de7@newsgate.onet.pl...
> [...]
    >
    > czy zakup tablicy ogłoszeniowej wpisuję w KPiR:
    >
    > a) wydatki na reklamę objęte limitem, jeśli tak to jak się liczy limit

    ----------------------------
    Dla mnie zakup tablicy ogłoszeniowej nie jest wydatkiem na rekalame objęte
    limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
    Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-04 10:20:28
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
    > Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?

    Witam ponownie,

    to jest praktyka lekarska w miejscu wezwania. Nie jestem płatnikiem podatku
    VAT.

    Pozdrawaiam
    Jolanta Madejska

  • 4. Data: 2004-01-04 12:05:25
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    Wiola wrote:

    > Dla mnie zakup tablicy ogłoszeniowej nie jest wydatkiem na rekalame objęte
    > limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
    > Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?

    A czy reklame w lokalnej telewizji kablowej odliczam jako pozostale
    wydatki, czy tez jako wydatki na reklamę objęte limitem?
    Prowadze DG, PKPiR, VAT, za reklame mam wystawiony rachunek a nie FV.
    Jaki jest limit na wydatki na reklame?

    Pozdrawiam, Aga

  • 5. Data: 2004-01-04 15:53:10
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Agnieszka Sawicka" <a...@d...com-tnij> wrote in message

> [...]
    > wydatki, czy tez jako wydatki na reklamę objęte limitem?
    > Prowadze DG, PKPiR, VAT, za reklame mam wystawiony rachunek a nie FV.

    sama przyznasz, że reklama w telewizji, nawet lokalnej, jest reklamą
    publiczną, a zatem nie jest limitowana. Nie ma znaczenia fakt, że wystawiono
    Ci rachunek, a nie fakturę.
    Jeśli chodzi o wartość reklamy limitowanej to KUP stanowi wartość do 0,5%
    przychodów (ale to z pamięci, sprawdź w ustawie).

    Magda

  • 6. Data: 2004-01-05 05:44:20
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeśli chodzi o wartość reklamy limitowanej to KUP stanowi wartość do 0,5%
    > przychodów (ale to z pamięci, sprawdź w ustawie).
    Limit do rep i reklamy jest 0,25 % od obrotu ,chyba że jest zmiana w 2004 r
    przyznam czytam ale bardzo wyrywkowa.
    Wiola