1. Data: 2004-01-03 19:54:15
Temat:Limit wydatków na reklamę czy pozostałę wydatki
Od:"Jolanta Madejska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy zakup tablicy ogłoszeniowej wpisuję w KPiR:

a) wydatki na reklamę objęte limitem, jeśli tak to jak się liczy limit
wydatków,

b) pozostałe wydatki

Pozdrawiam
Jolanta Madejska

2. Data: 2004-01-04 09:57:11
Od:"Wiola" <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Madejska" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:23b9.000001dd.3ff71de7@newsgate.onet.pl...
> [...]
>
> czy zakup tablicy ogłoszeniowej wpisuję w KPiR:
>
> a) wydatki na reklamę objęte limitem, jeśli tak to jak się liczy limit

----------------------------
Dla mnie zakup tablicy ogłoszeniowej nie jest wydatkiem na rekalame objęte
limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?
Wiola

3. Data: 2004-01-04 10:20:28
Od:k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
> Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?

Witam ponownie,

to jest praktyka lekarska w miejscu wezwania. Nie jestem płatnikiem podatku
VAT.

Pozdrawaiam
Jolanta Madejska

4. Data: 2004-01-04 12:05:25
Od:Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij> szukaj wiadomości tego autora

Wiola wrote:

> Dla mnie zakup tablicy ogłoszeniowej nie jest wydatkiem na rekalame objęte
> limitem jest ona dostępna dla nieokreślonego odbiorcy.Nie piszesz czy jesteś
> Vatowcem i czy jest wogóle Vat przy zakupie ?

A czy reklame w lokalnej telewizji kablowej odliczam jako pozostale
wydatki, czy tez jako wydatki na reklamę objęte limitem?
Prowadze DG, PKPiR, VAT, za reklame mam wystawiony rachunek a nie FV.
Jaki jest limit na wydatki na reklame?

Pozdrawiam, Aga

5. Data: 2004-01-04 15:53:10
Od:"Magdalena" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Sawicka" <a...@d...com-tnij> wrote in message

> [...]
> wydatki, czy tez jako wydatki na reklamę objęte limitem?
> Prowadze DG, PKPiR, VAT, za reklame mam wystawiony rachunek a nie FV.

sama przyznasz, że reklama w telewizji, nawet lokalnej, jest reklamą
publiczną, a zatem nie jest limitowana. Nie ma znaczenia fakt, że wystawiono
Ci rachunek, a nie fakturę.
Jeśli chodzi o wartość reklamy limitowanej to KUP stanowi wartość do 0,5%
przychodów (ale to z pamięci, sprawdź w ustawie).

Magda

6. Data: 2004-01-05 05:44:20
Od:"Wiola" <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <m...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli chodzi o wartość reklamy limitowanej to KUP stanowi wartość do 0,5%
> przychodów (ale to z pamięci, sprawdź w ustawie).
Limit do rep i reklamy jest 0,25 % od obrotu ,chyba że jest zmiana w 2004 r
przyznam czytam ale bardzo wyrywkowa.
Wiola