  • 1. Data: 2012-05-26 16:42:40
    Temat: Limit zarobków na emeryturze i ryczałt na samochód
    Od: " Jacek" <j...@W...gazeta.pl>

    Czy pracując na emeryturze (emeryt poniżej 65 lat) na umowę zlecenie wlicza mi
    się do limitu tego, co wolno zarobić nie tracąc emerytury to, co otrzymam jako
    ryczałt na samochód ewentualnie delegacje służbowe?
    Jacek

  • 2. Data: 2012-05-27 19:36:14
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2012-05-26 16:42, Jacek pisze:
    > Czy pracując na emeryturze (emeryt poniżej 65 lat) na umowę zlecenie wlicza mi
    > się do limitu tego, co wolno zarobić nie tracąc emerytury to, co otrzymam jako
    > ryczałt na samochód ewentualnie delegacje służbowe?

    O ile nie było oskładkowane to się nie wlicza.

    ZUS interesuje tylko ten dochód, który podlega składkom
    emerytalno/rentowym.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)