  • 1. Data: 2003-02-16 22:56:51
    Temat: Lista płac....
    Od: "Łukasz Lis" <l...@p...onet.pl>

    Witam !

    Ja mam takie troszke ekstramalne pytanie
    chodzi mi o wypełnianie listy płac i......
    Jeżeli składka na ubezpiecznie zdrowotne wychodzi 0zł
    [dochód mniejszy od kosztów...]
    to czy z wypłaty i tak odliczam 0.25% na zdrowotne ???

    Łukasz Lis

    ---
    "Pomocnik Podatnika" pod Linuxa -zapraszam do testów
    http://www.tl.krakow.pl/~lisek/pliki/pomocnik.tar.gz

  • 2. Data: 2003-02-17 05:32:30
    Temat: Re: Lista płac....
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeżeli składka na ubezpiecznie zdrowotne wychodzi 0zł
    > [dochód mniejszy od kosztów...]
    > to czy z wypłaty i tak odliczam 0.25% na zdrowotne ???
    nie odliczasz. najpierw całe 7,75 zabierasz a dopiero potem możesz sie
    wziąść za 0,25%
    PawełJ