  • 1. Data: 2008-02-29 17:24:12
    Temat: Mala Księgowosc RP a par 31 ust. 1 pkt1) wlasciwego rozporzadzenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Witam

    Mam pytanie. Korzystam z MK Rzeczpospolitej i w sumei nigdzie tam nie widze
    mozliwosci wydruku instrukcji obslugi z chociazby PDFa, a tymczasem
    rozporzadzenie o PKPiR wymaga, by instrukcja byla okreslona na pismie. Nie
    usmiecha mi sie za bardzo drukowac hipertekstowego windowsowskiego pliku
    pomocy, czy jednak jest to jedyune wyjscie, by uczynic zadosc wymogom
    przepisu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2008-02-29 17:38:35
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 29-02-2008 o 18:24:12 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > usmiecha mi sie za bardzo drukowac hipertekstowego windowsowskiego pliku
    > pomocy, czy jednak jest to jedyune wyjscie, by uczynic zadosc wymogom

    W punktach:
    1) tak na moje laickie oko to na 99% nie będziesz miał kontroli z
    dochodoweo za niezakończony rok
    2) zawsze możesz prowadzić KPiR do 20. kolejnego miesiąca
    3) jak już kontrol przyjdzie nie w porę i pkt 2 nie będzie miał
    zastostosowania, to masz pewnie z 95%
    że nie będa chcieli instrukcji.
    4) jeśli będą chcieli to im wydrukujesz na poczekaniu
    5) jeśli drukarka się zepsuje to pewnie nic nie zrobią
    6) a jeśli nawet zrobią, to dostaniesz stówę mandatu - na co masz
    iluzoryczne szanse
    :)

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-02-29 20:24:04
    Od: marjek <m...@N...pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    > usmiecha mi sie za bardzo drukowac hipertekstowego windowsowskiego pliku
    > pomocy, czy jednak jest to jedyune wyjscie, by uczynic zadosc wymogom

    Witaj,
    tu masz w pdfie: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/Instrukcja.pdf

    Marek.

  • 4. Data: 2008-02-29 20:50:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 29.02.2008 t...@o...pl <t...@o...pl> napisał/a:
    > W punktach:
    > 1) tak na moje laickie oko to na 99% nie będziesz miał kontroli z
    > dochodoweo za niezakończony rok
    > 2) zawsze możesz prowadzić KPiR do 20. kolejnego miesiąca

    Huh? Nie kumam do końca, co pod tym pojęciem rozumiesz.

    > 3) jak już kontrol przyjdzie nie w porę i pkt 2 nie będzie miał
    > zastostosowania, to masz pewnie z 95%
    > że nie będa chcieli instrukcji.
    > 4) jeśli będą chcieli to im wydrukujesz na poczekaniu

    Mnie to się wydaje, że po prostu problem jest nieco wydumany. Nie trzeba
    się przyznawać, że się używa 'technik informatycznych'. Po prostu używa się
    komputera do drukowania księgi, zamiast pisać długopisem. To tak, jak
    wydrukowanie na komputerze formularza nie jest przesłaniem go w formie
    elektronicznej ;)

    Powiedzmy sobie szczerze, 99,9% osób księguje i drukuje raz w miesiącu. I
    chyba nic się wielkiego w związku z tym nie dzieje. Dla
    super-ostrożnych można bieżący miesiąc mieć na kartce wg wzoru i wpisywać
    tam długopisem faktury sprzedaży i zakupy towarów handlowych ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2008-02-29 20:59:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>