  • 1. Data: 2007-09-20 09:10:59
    Temat: Mala Ksiegowosc - rozliczenia zus
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    prowadze rozliczenia mojej DG jednoosobowej, KPR VAT i mam pytanie odnosnie
    zapisow skladek zus w tym programie bo nie wiem czy dobrze robie i czy nie
    przeskoczylem o 1 miesiac a wiec:
    - w serwisie zus pisze ze skladka za miesiac np wrzesień wynosi x
    - skladke za miesiac wrzesien place do 10 pazdziernika????
    - w zakladce Malej Ksiegowosci - inne-firma - wspolnicy zakladka edytuj -zus
    w miesiacu wrzesien wpisuje podstawy wymiaru i program automatycznie odlicza
    mi skladki w miesiacu pazdzierniku??????
    wytlumaczcie prosze lopatoligicznie bo nie polapalem.
    pzdr dzieki

  • 2. Data: 2007-09-21 00:19:25
    Temat: Re: Mala Ksiegowosc - rozliczenia zus
    Od: Mariusz <k...@T...pl>

    Dnia 2007-09-20 11:10 RM napisał(a):
> [...]
    > mi skladki w miesiacu pazdzierniku??????
    > wytlumaczcie prosze lopatoligicznie bo nie polapalem.

    odlicza w pażdzierniku bo dopiero po ich fizycznej zapłacie możesz je
    odliczyć, jeśli płacisz w innych terminach zawsze możesz ręcznie te
    kwoty tam skorygować

    pzdr
    mariusz