    From: jureq <j...@n...no>
    Subject: Mały ZUS e-płatnik - niespodziewane dokumenty w ZUS
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: 17 Feb 2019 10:14:10 GMT

    Prowadzę działalność gospodarczą, opłacam składki tylko za siebie. Od
    stycznia przeszedłem na "nowy mały ZUS" (nowy kod ubezp. 0590). Wydaje mi
    się, że wszystkie potrzebne dokumenty złożyłem poprawnie we właściwych
    terminach (ZWUA, ZUA, DRA, DRA cz II). Tymczasem oglądając w e-płatniku
    "Dokumenty w ZUS", widzę dokumenty, których nie powinno tam być:
    1. DRA z identyfikatorem "00 01-2019" dla kodu ubezpieczenia "0510" a
    więc wygenerowany automatycznie DRA dla normalnych pełnych składek.
    2. ZFA z datą 2019-01-07, którego nie składałem, w dodatku błędny bo nie
    zawierający przykładowo informacji o rachunkach bankowych.

    W związku z tym mam prośbę do innych osób, które przeszły na mały ZUS:
    napiszcie jakie wy widzicie dokumenty w "Dokumentach w ZUS' w e-płatniku.