  • 1. Data: 2007-12-19 22:58:11
    Temat: Mandat za niezlozenie PIT'u w terminie - jaki rekord??
    Od: "Grzegorz" <k...@k...nazwa.pl>

    Witam serdecznie,

    Wlasnie dzisiaj otrzymalem mandat za niezlozenie PIT'u w terminie. Zupelny
    przypadek... mialem dwa egzemplarze w teczce z innymi PIT'ami -
    najprawdopodbniej przy okienku w US sie zakrecilem i nie podalem tego
    zestawu do opieczetowania... podatek oczywiscie oplacilem w terminie ale
    mandatu nie unkinalem.

    Minelo pol roku i mnie przylapali. Inne PIT'y zlozylem w terminie (ten
    felerny byl za gielde) i dzisiaj dostalem mandat na 250 PLN.

    Ciekaw jestem czy to duzo czy malo. Pewnie macie jakies doswiadczenia z tym
    zwiazane... Nie to ze sie dziwie, czy uwazam ze swiat jest niepsrawiedliwy..
    dalem ciala i sie nalezalo. Zastanawiam sie jaki padl rekord w podobnej
    sprawie :))

    --
    Odpowiadając proszę zachować ciągłość korespondencji.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Cygan

    Kosmed - Profesjonalny Sprzęt Kosmetyczny
    0668-015-045

  • 2. Data: 2007-12-19 23:27:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.12.2007 Grzegorz <k...@k...nazwa.pl> napisał/a:
> [...]
    > dalem ciala i sie nalezalo. Zastanawiam sie jaki padl rekord w podobnej

    Przeciętnie. Znajomy dostał 500 zł za PIT-5L kilka (nie wiem ile, ale
    kilka, nie kilkanaście, jeszcze w tym samym miesiącu zaniósł) po terminie.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-12-20 00:46:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > Przeciętnie. Znajomy dostał 500 zł za PIT-5L kilka (nie wiem ile, ale

    Ciekawe ile 'traci' US od momentu gdy nie trzeba PIT'ow
    miesiecznych/kwartalnych skladac. A z drugiej strony jaki ma 'zysk',
    tzn. czy zmniejszyly sie liczba pracownikow/liczba premii za zlapanie
    spoznialskich...

    a.

  • 4. Data: 2007-12-22 21:46:08
    Od: "melitta" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miesiecznych/kwartalnych skladac. A z drugiej strony jaki ma 'zysk',
    > tzn. czy zmniejszyly sie liczba pracownikow/liczba premii za zlapanie

    pracownicy premii za złapanie spóźnialskich nie maja

    melitta