  • 1. Data: 2004-09-10 09:06:32
    Temat: Mienie przesiedlenia - Afryka
    Od: "Unmo" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Od razu przepraszam, jesli ten watek jest przynajmniej raz na tydzien, ale
    nie mam zbyt wielkiej mozliwosci na przesledzenie usenetu.
    Pracuje legalnie w jednym z afrykanskich krajow i zastanawiam sie czy moglbym
    w jakis sposob przywiezc do Polski samochod jako mienie przesiedlenia.
    Problem jest jednak taki, ze samochod chcialbym kupic w Europie (kupno tutaj
    tzn. w Afryce odpada, nie jestem rajdowcem). Wiem ze trzeba taki samochod
    posiadac min. pol roku przed przyjazdem do Polski.
    Czy mozliwe jest np. kupienie samochodu w jednym z krajow europejskich w
    czasie pobytu na urlopie w Polsce i potraktowanie go jakos jako mienie
    przesiedlenia?
    Jesli sa jakies inne mozliwosci, prosze o wskazowki.

    Pozdrawiam
    Unmo

  • 2. Data: 2004-09-10 21:30:29
    Temat: Re: Mienie przesiedlenia - Afryka
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Unmo" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy mozliwe jest np. kupienie samochodu w jednym z krajow europejskich w
    > czasie pobytu na urlopie w Polsce i potraktowanie go jakos jako mienie

    Gdzie chcesz to auto kupować? Chodzi ci o jakiś europejski kraj nie należący
    do UE?

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2004-09-11 09:11:36
    Od: " Unmo" <m...@g...pl>

    > Gdzie chcesz to auto kupować? Chodzi ci o jakiś europejski kraj nie należący
    > do UE?

    Witaj
    Zalozmy dwie mozliwosci:
    1. Kraj nalezacy do UE;
    2. Kraj spoza UE.
    Po prostu nie wiem gdzie jest korzystniej, o ile w ogole tak mozna zrobic jak
    napisalem.