  • 1. Data: 2013-01-05 09:56:06
    Temat: Mieszkanie kwaterunkowe
    Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl>

    Odziedziczyłem mieszkanie z lokatorami, którzy dostali tam przydział za
    dawnych czasów. Czynsz płacą, powiedzmy, daleki od rynkowego, bo nie
    wolno go podnieść ponad 3% wartości odtworzeniowej. W tej sytuacji
    dotyczy mnie to samo, co przy wynajmie na podstawie umowy najmu? Tzn.
    ryczałt bodaj 8,5% lub na zasadach ogólnych?

    --
    Pozdrawiam, Przemek

  • 2. Data: 2013-01-07 09:19:00
    Temat: Re: Mieszkanie kwaterunkowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 05 Jan 2013 09:56:06 +0100, Madoniowie napisał(a):

    > W tej sytuacji
    > dotyczy mnie to samo, co przy wynajmie na podstawie umowy najmu?

    A dlaczego nie? To przecież jest umowa najmu.

  • 3. Data: 2013-01-07 21:38:17
    Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl>

    W dniu i godzinie 2013-01-07 09:19, *jureq* napisał(a):

    > A dlaczego nie? To przecież jest umowa najmu.

    No właśnie nie jest. A przynajmniej ani ja, ani poprzedni właściciel
    żadnej umowy nie mamy, a lokatorzy zamieszkali wbrew naszej woli.

    --
    Pozdrawiam, Przemek