  • 1. Data: 2004-06-07 07:55:14
    Temat: Minimalne ceny aut
    Od: "Catcher" <n...@s...pl>

    Witam!
    Mam takie pytanie:
    Za jaka minimalna cene moge sprzedac Daewoo Matis rocznik 99' Wersja:
    JOY. Chodzi mi o taka stawke, zeby US sie nie doczepil.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-07 08:17:44
    Temat: Re: Minimalne ceny aut
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Catcher napisał:

    > Witam!
    > Mam takie pytanie:
    > Za jaka minimalna cene moge sprzedac Daewoo Matis rocznik 99' Wersja:
    > JOY. Chodzi mi o taka stawke, zeby US sie nie doczepil.

    Za średnią z komisów, ogłoszeń, giełdy, oczywiście w Twoim regionie.
    Trzeba troche sie ruszyć, bezpieczeństwo podatkowe wymaga wysiłku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-06-07 14:18:15
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Catcher" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Za jaka minimalna cene moge sprzedac Daewoo Matis rocznik 99' Wersja:
    > JOY. Chodzi mi o taka stawke, zeby US sie nie doczepil.

    sprzedajesz za tyle ile ktoś jest w stanie zapłacić...;-P
    natomiast podatek to całkiem osobna sprawa nie mająca nic wspólnego z ceną
    sprzedaży, na deklaracji PCC-1 należy zadeklarować średnią cenę rynkową z
    danej miejscowości...

  • 4. Data: 2004-06-07 14:31:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.pl>

    W artykule <ca1tfv$c8s$1@atlantis.news.tpi.pl> Slayer napisał(a):

> [...]
    > sprzedaży, na deklaracji PCC-1 należy zadeklarować średnią cenę rynkową z

    +- 30%? Takie były te widełki, przy których się nie czepiają?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-06-07 15:33:03
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.pl> napisał w wiadomości

    > +- 30%? Takie były te widełki, przy których się nie czepiają?

    to zapewne zależy już od indywidualnego widzimisie urzędnika... aczkolwiek
    nie sądzę aby przyczepili się do kogoś z różnicą w podatku poniżej 50zł...
    pozatym 33% to bariera w której koszty ewentualnej wyceny pokrywają strony
    czynności

  • 6. Data: 2004-06-07 19:53:42
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Za jaka minimalna cene moge sprzedac Daewoo Matis rocznik 99' Wersja:
    > JOY. Chodzi mi o taka stawke, zeby US sie nie doczepil.

    Mysle, ze dobrym pomyslem bedzie wizyta/telefon w US i dopytanie sie ile ten
    model kosztuje wg nich. US korzystaja do wyceny pojazdow z EuroTax, wiec
    jest to jakas konretna wartosc.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 7. Data: 2004-06-07 19:56:02
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ca2h4l$hdb$1@atlantis.news.tpi.pl>, Plissken wrote:

    > Mysle, ze dobrym pomyslem bedzie wizyta/telefon w US i dopytanie sie ile ten
    > model kosztuje wg nich. US korzystaja do wyceny pojazdow z EuroTax, wiec
    > jest to jakas konretna wartosc.

    Wizyty w US to z zalozenia ZLY pomysl. Popytaj taxatora
    jakiejs firmy ubezpieczeniowej.
    A wlasnie !!!
    Na ile woz byl ubezpieczony ?
    (Jak znam zycie to AC = zero, hmm ?)
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 8. Data: 2004-06-08 09:51:36
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    > Wizyty w US to z zalozenia ZLY pomysl. Popytaj taxatora
> [...]
    Najprościej zadzwonić na Link4 z pytaniem ile u nich kosztowałoby
    ubezpieczenie samochodu. Przepytają cie ze wszystkiego co tylko możliwe i
    podadzą wartość pojazdu i koszt ubezpieczenia
    Tadeusz

  • 9. Data: 2004-06-08 19:45:01
    Od: "Yennifer" <...@s...ce>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pozatym 33% to bariera w której koszty ewentualnej wyceny pokrywają strony

    A nie dotyczy to (te 30%) czasem TYLKO nieruchomości?
    --
    pozdr
    Yenn