  • 1. Data: 2015-03-21 17:46:56
    Temat: Murzynek Bambo w Afryce mieszka czy placi ZUS ten nasz kolezka ?
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    S.A. posiadająca 100% udziałow sp. z o.o. z siedzibą w stolicy
    nawiślańskiego kraju sprzedała te udziały Murzynkowi Bambo.
    Czy Murzynek Bambo jako jedyny posiadacz udziałów jednoosobowej sp. z o.o.
    obowiązany jest (względnie czy zobowiązana jest sp. z o.o. za Murzynka
    Bambo) opłacać w PRL-bis składki na ubezpieczenia społeczne?
    Kiedy tak, a kiedy nie?
    Dla ułatwienia sp. z o.o. mie posiada ani władz, ani adresu, ani majątku.

  • 2. Data: 2015-03-21 18:05:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-03-21 o 17:46, pisze:
> [...]
    > Kiedy tak, a kiedy nie?
    > Dla ułatwienia sp. z o.o. mie posiada ani władz, ani adresu, ani majątku.

    Po co do tego mieszasz Murzynka, po drodze jeszcze SA?
    Przeczytaj pierwsze zdanie z artykułu o podleganiu
    ubezpieczeniom ze szczególnym naciskiem na obszar,
    którego dotyczy i zadaj pytanie precyzyjniej.
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

  • 3. Data: 2015-03-21 22:35:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Mar 2015 17:46:56 +0100, " ?ćęłńó?Ľż" <ąćę@łńó.śżź> wrote:

    >Dla ułatwienia sp. z o.o. mie posiada ani władz, ani adresu, ani majątku.
    Jak może nie posiadać władz i adresu?

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2015-03-21 22:39:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-21 o 22:35, WAM pisze:

    > Jak może nie posiadać władz i adresu?

    Zdarzają się takie przypadki.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-03-22 20:57:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Mar 2015 22:35:05 +0100, WAM napisał(a):

    > Jak może nie posiadać władz i adresu?

    Wykreślone z urzędu. Kiedyś nawet widziałem taki przypadek w KRS.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl