  • 1. Data: 2007-12-19 23:07:41
    Temat: Naciagniety na fakture...
    Od: "Grzegorz" <k...@k...nazwa.pl>

    Witam serdecznie,

    Kilka miesiecy temu mialem takiego klienta...

    Przyszedl i zamowil towar. Zaplacil zaliczke (okolo 10 %), ja mu wystawilem
    fakture (przelew) na calosc i powiedzialem ze jak zaplaci reszte to mu towar
    wydam (pomysl z przelewem byl jego... nie mial gotowki przy sobie). Minely
    tygodnie... brak gotowki, brak kontaktu (nie odbiera telefonu itd...). Towar
    jest u mnie wiec teoretycznie nie jestem stratny. Chcialbym jednak sprawe
    wyjasnic (towaru nie moge tak latwo sprzedac komus innemu gdyz brakuje mi go
    "na papierze"). Pomyslalem ze wystawie mu korekte. Zostawie tylko kwote
    zaliczki - wynosi akurat tyle co jeden z produktow z tej faktury, a reszte
    produktow skoryguje (tak jakby byl zwrot).

    No i teraz zastanawiam sie co zrobic jesli nie otrzymam podpisanej korekty z
    powrotem od niego. Jest to calkiem prawdopodobne gdyz obawiam sie ze
    zostalem naciagniety na wystawienie faktury... klient wrzucil ja sobie w
    koszty i mysli ze zrobil swietny interes (pomijam kwestie tego ze ryzykuje
    przy kontroli - nie ma fizycznie towaru).

    Czy faktycznie mogl zrobic swietny interes, a ja nie wiele moge? Czy korekta
    bez jego podpisu bedzie wazna (zakladajac ze w ogole odbierze list
    polecony)? Moze powinienem to gdzies zglosic? Moze jakies inne pomysly?

    Z gory dzieki.

    --
    Odpowiadając proszę zachować ciągłość korespondencji.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Cygan

  • 2. Data: 2007-12-19 23:26:16
    Temat: Re: Naciagniety na fakture...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.12.2007 Grzegorz <k...@k...nazwa.pl> napisał/a:
> [...]
    > bez jego podpisu bedzie wazna (zakladajac ze w ogole odbierze list
    > polecony)? Moze powinienem to gdzies zglosic? Moze jakies inne pomysly?

    Musisz mieć dowód odebrania korekty. Wyślij poleconym za potwierdzeniem
    odbioru. Jeśli odbierze, to będziesz miał.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/