  • 1. Data: 2015-02-02 16:07:33
    Temat: Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Cześć,

    szukam jakiegoś narzędzia dla szkoły do wysłania 300 pitów 11 jako
    paczki, całości, bez dłubania i zabawy w wysyłanie każdego osobno.

    QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

  • 2. Data: 2015-02-02 17:06:03
    Temat: Re: Narzędzie do wysłania 300 pitów 11 dla szkoły
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-02 o 16:07, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> [...]
    > paczki, całości, bez dłubania i zabawy w wysyłanie każdego osobno.
    >
    > QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

    Student.
    Zrobi to za 10% ww. ceny.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2015-02-02 17:23:12
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 17:06, Pete pisze:

    > Student.
    > Zrobi to za 10% ww. ceny.

    Nie jest upoważniony i nie ma podpisu elektronicznego zapewne.

  • 4. Data: 2015-02-02 17:48:50
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-02, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > Student.
    > Zrobi to za 10% ww. ceny.

    No błagam Cię.
    1/ Ktoś to musi nadzorować i trzeba temu komuś zapłacić
    2/ Tak jak soft dla PKW?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2015-02-02 20:26:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

> [...]
    > paczki, całości, bez dłubania i zabawy w wysyłanie każdego osobno.
    >
    > QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

    Wydrukuj i wyslij do pierwszego lepszego urzedu...
    :)

  • 6. Data: 2015-02-02 21:45:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 16:07, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > QDeklaracje z QNT kosztują 1200zł i chciałbym coś tańszego.

    A to coś zmieni w obliczu chyba różnych urzedów docelowych?

  • 7. Data: 2015-02-02 21:48:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 20:26, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek n...@s...pl ...

    > Wydrukuj i wyslij do pierwszego lepszego urzedu...
    > :)

    Nie wolno.

  • 8. Data: 2015-02-02 21:48:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 21:45, cef pisze:

    > A to coś zmieni w obliczu chyba różnych urzedów docelowych?

    oczywiście, bramka jest jedna. Zresztą -- nie ma 300 różnych, co
    najwyżej kilka.

  • 9. Data: 2015-02-02 21:53:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 21:48, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > oczywiście, bramka jest jedna. Zresztą -- nie ma 300 różnych, co
    > najwyżej kilka.

    I tak trzeba wklepać dane a Ty chyba nie możesz ich wyeksportować z
    jakiegoś programu
    bo chyba masz niedobry program :-)
    Gdzie jest problem? W cenie czy w czynnościach, które trzeba wykonac?

  • 10. Data: 2015-02-02 21:57:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.02.2015 o 21:53, cef pisze:

    > I tak trzeba wklepać dane a Ty chyba nie możesz ich wyeksportować z
    > jakiegoś programu
    > bo chyba masz niedobry program :-)

    Nie ma tego w programie, więc wklepać i tak trzeba.

    > Gdzie jest problem? W cenie czy w czynnościach, które trzeba wykonac?

    No w tym, że jak się korzysta z tych interaktywnych druków z
    ministerstwa, to

    a) nie bardzo wiem jak to zadziała, zwłaszcza z UPO
    b) trzeba każdy z osobna podpisywać i wysyłać, a jak ich będzie 300, to
    nieco klikania przy wysyłce będzie, nicht wahr?