  • 1. Data: 2012-04-14 17:58:53
    Temat: Nieodebrany PIT 11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie
    robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z
    pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

    Czy ja jestem jakoś winny niedostarczenia PIT-11 w terminie? Ja mam
    potwierdzenie nadania poleconego oraz informację o awizowaniu 29.02,
    czyli przed końcem lutego PIT-11 był potencjalnie u niego.

    Co teraz robić? Zapomnieć o sprawie, czy ponawiać próby dostarczenia
    PIT-11?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2012-04-15 07:14:17
    Temat: Re: Nieodebrany PIT 11
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    > wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie
    > robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z
    > pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

    moze najprosciej sprobowac odszukac telefon goscia i zadzwonic?

  • 3. Data: 2012-04-15 14:47:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.04.2012 07:14, fct159 pisze:

    > moze najprosciej sprobowac odszukac telefon goscia i zadzwonic?

    Ale nie mam wehikułu czasu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2012-04-15 14:51:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-04-15 14:47, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale nie mam wehikułu czasu.

    Hint: Do zadzwonienia jest potrzebny telefon, nie wehikuł czasu ;-)

    Piotrek

  • 5. Data: 2012-04-15 16:08:25
    Od: fct159 <f...@i...pl>

    > Hint: Do zadzwonienia jest potrzebny telefon, nie wehikuł czasu ;-)

    Kolega pewnie ma na mysli, ze minal juz termin na dostarczenie tego
    dokumentu.

  • 6. Data: 2012-04-15 16:16:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 15.04.2012 16:08, fct159 pisze:
    > Kolega pewnie ma na mysli, ze minal juz termin na dostarczenie tego
    > dokumentu.

    Ano właśnie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2012-04-15 16:20:25
    Od: tomek <t...@b...pl>

    > Ano właśnie.

    Hint: oprócz telefonu jest też instytucja czynnego żalu ;)

    Tomek

  • 8. Data: 2012-04-15 16:26:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-14, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie
    > robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z
    > pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

    http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_podatnika/1
    1590/Nieodebrany_PIT_11.html

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-04-21 18:56:15
    Od: gonia <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-15 16:20, tomek pisze:

    > Hint: oprócz telefonu jest też instytucja czynnego żalu ;)

    kierowana w tym wypadku do......????;-)